Ootko vielä tuurissa? (ite oon asfalttikentän laidalla parkissa)
Ei oltiin vaan pika visiitillä, matkalla mummolaan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ootko vielä tuurissa? (ite oon asfalttikentän laidalla parkissa) Ei oltiin vaan pika visiitillä, matkalla mummolaan. Tämä on ihan tosi, ettei lukemaa pysty lukemaan ilman syöttövirtaa. Ikinä ei minulta kyllä tarkistettu ilmoittamaani lukemaa. Toki jos löytyy pienikokoinen mekaaninen mittari niin voishan sen tuohon vaihtaa.Kyllä mulla on jo tullessa kyselty mittarilukemia - parilla sfc-alueella tänä kesänä - kun isäntä on tullut portilla jo vastaan.. Esitäytettyyn matkutustajailm. kaavakkeen alareunaan ne alkulukemat samantien odotellessa olen raapustanut.. Molemmanlaisilla pienill digimittareilla tulee kyllä toimeen - toinen on vaan käytännöllisempi ![]() Tänään on kiroiltu, jonka jälkeen on äidytty testaamaan että pääseekö tällä tyhjänpäiväisellä viestillä ensimmäisenä sivulle 500 ja jos ei, meneekö ketju rajoilleen ja kiinni
![]() Edit: Pieleen kumpikin yritys. Ei ole minun viikkoni ![]() Lähdetty saksaan. Reissun yksityiskohtia löytyy täältä
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/saksan-matka.html ryanairin lentokoneessa istutaan
Asennettu digitaalinen sähkömittari vaunuun. Mittarin tilasin Kiinasta kotiovelle toimitettuna hintaan 13 euroa. Tai ajatuksissani olen tilannut kaksi mittaria, toinen ei ole vain vielä saapunut. Se myydään jollekin sellaista tarvivalle sopuhintaan. täällä tarvittais mutta tuo ukkokulta tahtoo sen manuaallisena tai sellainen mikä näkyy ilman sähköä vai kuin se sit toimiikaan uuh taas näitä jutskia ,joista en ymmärrä yhtään mitään ![]() täällä tarvittaisMekaaninen? Semmonen ikivanha ku kotonaki oli? Siis se missä se laatta pyörii siin? ..Ei semmosii enää missää ol..Digitaalisia ne kaik olva..kait.. ![]() Töitä.
Edit: ja siis tuota viestiä kirjoittaissa: Tuurattu. Mekaaninen? Semmonen ikivanha ku kotonaki oli? Siis se missä se laatta pyörii siin? ..Ei semmosii enää missää ol..Digitaalisia ne kaik olva..kait.. Niitä saa sähkölaitoksilta käytettyinä. Luultavasti kuitenkin pieni haussa jossa lukemat on luettavissa vaikka auto ei ole kytetty verkkoon. Kaupassa käyty,ruoka uunissa ja sukulaisia odotellessa
![]() ei me semmosta vanhanaikasta kilowattimittaria etitä
van sellasta kapiaa joka ei ole kuin muutaman sentin korkunen sarkacaravaanista ainakin saa kohta ostaa kun niitä sinne vaan tulee tai on jo varmaan tilaus tullutkin jotta joskos sieltä sitten joskus shoppaillaan moinen hintaan 100 e paikalle asennettuna ![]() ei me semmosta vanhanaikasta kilowattimittaria etitäJaa..no semmonen meil on.. Jaa..no semmonen meil on.. niin se ei vie isoakaan tilaa tuolla penkkin alla kaapissa niin se ei vie isoakaan tilaaMeil se on siel "sähköhommelis" mikälie sähkötaulu tms..siinä oli ihan sille oma paikkansa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|