Totesin viikon seisoneen Sitikan akun sen verran tyhjäksi, että ei lähtenyt käyntiin. Muuten kyllä oli jännitettä. Onkohan jo 9-vuotiaana elämänsä päässä?
Kyllä Sitikka enemmän kun sen 9v kestää

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 745 746 [747] 748 749 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Totesin viikon seisoneen Sitikan akun sen verran tyhjäksi, että ei lähtenyt käyntiin. Muuten kyllä oli jännitettä. Onkohan jo 9-vuotiaana elämänsä päässä? Kyllä Sitikka enemmän kun sen 9v kestää ![]()
Kyllä Sitikka enemmän kun sen 9v kestää Ei sitikassa vikaa, vaan akku taitaa lähestyä "hautausmaata".
Käyty Kaesan kotileipomosta, Kuhmossa ostamassa aamupala herkut.
![]() Ei sitikassa vikaa, vaan akku taitaa lähestyä "hautausmaata". en yhtään ihmettele että akku alkaa loppumaan ![]() kun tuntuu siltä että tuo saabbi vanhus oikein syö akkuja joka kolmasvuos joutuu uusimaan jos en nyt ihan väärin muista mutta usein kuitenkin ![]() Ihaa hienoa että toimiSipu heii..oothan sä grillannut leipää? sama asia..Itte oon Gramerillakin paahatanut ja oikke vaa hyvä tulee..Ihan turhia vehkeitä en viitteis nurkkiin kerätä joten sovellamme sitä mikä on..Kalan savustus hoituu grillillä (ei graameri) ..samoin paahtaminen ..kaffeen keitto jnejnejne.. Sipu heii..oothan sä grillannut leipää? sama asia..Itte oon Gramerillakin paahatanut ja oikke vaa hyvä tulee..Ihan turhia vehkeitä en viitteis nurkkiin kerätä joten sovellamme sitä mikä on..Kalan savustus hoituu grillillä (ei graameri) ..samoin paahtaminen ..kaffeen keitto jnejnejne.. noniin oon oon mut en tuollasella vekottimella eli hyvä etten ostanu vaikka ei toikaan huono idea ole että voi kaasuhellal niit paahtaa vaikka ei ehkä meillä tulis tuolle kuitenkaan niin paljoa käyttöä ,ettei vaan jäis sit kaapiin pyörimään jot luovunkiin siittä ajatuksesta nyt tyystin ![]() Jos ei puskassa yövy niin melkein aina on sähköä tarjolla. Miksei sit voi paahtaa ihan tavallisella paahtimella. Onhan niitäkin aika pienikokoisiakin.
Grillissä paahtuu hyvin, sähkö paahtimessa invertterin perässä tai kaasuhellalla. Pyöreä kaasuhella paahdin vie tilaa noin yhden lautasen verran, on parempi kuin luulisi ja kohtuu edullinenkin.
Grillissä paahtuu hyvin, sähkö paahtimessa invertterin perässä tai kaasuhellalla. Pyöreä kaasuhella paahdin vie tilaa noin yhden lautasen verran, on parempi kuin luulisi ja kohtuu edullinenkin. Terve! Missäköhän meillä tehtiin virhe, kun ei ton kaasuhellaviritykse n kans onnistunu ollenkaan. Usseemmalla kaasuhellalla ja kaasugrillilläkin kokeiltiin, ja lopputulos sama, leivät ei paahtunu ja paikat sotkeentu noesta ![]() Jos joku kuitenkin haluaa tommosen rautalankaviritykse n, niin yv.nä yhteystiedot niin postikulujen hinnalla saa. Huom. vain yksi tehdasuusi on saatavilla. Nopein voittaa! Edit. Myyty Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 745 746 [747] 748 749 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|