Tämä viikko ollaan Rastilassa.
Ja tänään oltu lasten kanssa Serenassa ja ilmat olivat loistavat
Ja tänään oltu lasten kanssa Serenassa ja ilmat olivat loistavat
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 715 716 [717] 718 719 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tämä viikko ollaan Rastilassa.
Ja tänään oltu lasten kanssa Serenassa ja ilmat olivat loistavat Juostu päivä erinlaisissa laitteissa Powerparkissa.. en minäkään jättäisHauskaa! Vesisuksilla kurvailua
Mahtavaa hommaa!Kärsitty helteestä ja nielty ylimääräinen annos betasalpaajaa.
No tuo nyt mun lempiaihe ei kyllä ole, aika vähän itse siitä olen viime aikoina sanallakaan maininnut, nyt tuosta Lofootin reissun suunnittelemattomuu desta kertoopi paljolti se että muuta en ole katsonut kuin etapit mitä kautta mennään..ei kaikkia vaan kiinnosta suunnitella kahta seuraavaa viikkoa päivän tarkkuudella, tai sitten olen ymmärtänyt väärin sen karavaanarin "vapauden liikkumiseen." Tämä sinun tuleva Norjan matka on mielestäni parhaimpia juttuja mitä sivustolla on kirjoitettu pitkään aikaan. Rohkeasti vaan ja muista, että liikut puskaparkkien luvattuun maahan. Kovin kauas ei tarvitse ajaa ja paikka löytyy. Norjassa nähtävyydet ja tekemiset liittyy pitkälti luontoon, ja tietty sen ehdoilla. Eli anna siihen Adriaan tulla hiukan pölyä ja poikkea myös pinimmille teille, asfaltoituja teitä kun ei joka paikkaan pääse. Ja toistan vielä kerran varoituksen raskaasta liikenteestä, rekat ajaa lujaa ja eivät oleta joutuvansa väistämään ketään/mitään. Tämä sinun tuleva Norjan matka on mielestäni parhaimpia juttuja mitä sivustolla on kirjoitettu pitkään aikaan. Rohkeasti vaan ja muista, että liikut puskaparkkien luvattuun maahan. Kovin kauas ei tarvitse ajaa ja paikka löytyy. No saa nähdä miten ensikertalainen kokee tuon reissaamisen Norjan kapeikoilla, yöpymiset oli alunperin tarkoitus viettää kylläkin leirintäalueilla ellei nyt oikein hienoa puskaa löydä jostain mutta maanantaina olisi tarkoitus olla jo Ruotsin puolella, eihän täältä ole kuin 400 km kun ollaan jo "ulkomailla". ![]() Emäntä viety töihin,kyllä se on mahtava tämä suomen kesä ja varsinkin näin aamusta
![]() Nautitaan edelleen kahvista terassilla, vaikka ilma viilentynyt. Loma on lomaa-erilaista tekemistä, oli sää mikä vain. Edellinen yö piti valvoa kaatosateen ja pakastimen piippausta kuunnellessa. Taisi kone sanoa yhteistyösopimuksen viimeisen kerran irti. Oli lakannut omia aikojaan toimimasta ja varoituspiippaus herätti. Mutta jippii- huomenna tulee meille uudet hienot kylmäkoneet- jääkaappi ja pakastin.
Auto sai uudet kylmäaineet,taidan muuttaa siihen näil helteillä
![]() Töitä. Mitäs muutakaan.
Onneksi ilmastointi pelaa työpaikalla ja kun tuossa palaverissa olin, niin siellä oli suorastaan miellyttävää. Aamulla mentiin töihin ja hetki oltiinkin.
No, tuntui hyvältä ajatukselta lopettaa työnteko ja lähteä vaunulle. Nyt grillin kimppuun ja kalaa tulille. Vaunu imuroitu,matot puisteltu,ja lattia pesty,kyllä taas kelpaa
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 715 716 [717] 718 719 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|