Levätty.
samoin
tai tein mä kyllä noita köökki hommeleita
en onneksi koko päiwää

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 709 710 [711] 712 713 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Levätty. samoin tai tein mä kyllä noita köökki hommeleita en onneksi koko päiwää ![]() Nukuttu vaunulla erittäin huonosti ja lähetty tänne röihin (n. 70km/suunta) ..Huomenna vielä täällä sit ke siivousta vaunulla-kotiin ja pakkaamaan Himosreisua varte
voe voe miten pitkän loman ihminen tarviikaan noiden rilluttelujen jälkke ![]() Kohta tapaamaan orgin kaveria jyväskylään
![]() Nukuttu vaunulla erittäin huonosti ja lähetty tänne röihin (n. 70km/suunta) ..Huomenna vielä täällä sit ke siivousta vaunulla-kotiin ja pakkaamaan Himosreisua varteMuistakaa ottaa nestettä paljon mukaan,kun siellä se vesi ongelma ![]() Muistakaa ottaa nestettä paljon mukaan,kun siellä se vesi ongelmajep ![]() Nukuttu vaunulla erittäin huonosti ja lähetty tänne röihin (n. 70km/suunta) ..Huomenna vielä täällä sit ke siivousta vaunulla-kotiin ja pakkaamaan Himosreisua varte ottakee vaan rauhallisesti niin lomakin tuntuu pitkälle niin kuin esm. ny kesälomat kun ensin tuhlaat kaik lomarahat ja säästöt parin ekan päivän aikana ![]() niin onhan se loma pitkä kun oottelet pääseväs sorvin ääreen jotta saat taas tiliä ![]() Vintattu töihin villarilla!
Töitä. Tää taitaa olla tarttuva tauti. Mutta vastaampa. Kuin myös. Itse asiassa pitäis vielä kirjottaa yksi tarjous. Sitten lepään. Loma aloitettu ja ajeltu Lukkuhakaan.
Nyt jääkaapille, jos ei rva ole siellä käynyt
niin siellä on yksi. Nyt Lepään.
Kohta tapaamaan orgin kaveria jyväskylään Vietyäni auton ikkunaremonttiin, oli mukava käydä Riston ja vaimonsa kanssa kahvilla. Ja noutamassa autoon unohtamani puhelin. Nostettiin perjantaina alkavan kesäteatterin katos paikalleen.
Käyppä kattomassa Ruuhimaki.fi ja sieltä harrastajateatteri. Sitten vaan kattomaan. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 709 710 [711] 712 713 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|