Kuskaillut vanhempia hammaslääkärin aamupäivän ja nyt sitten syödessä omasta hampaasta lähti pala..prkl. Kohtalon ivaako.. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 681 682 [683] 684 685 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuskaillut vanhempia hammaslääkärin aamupäivän ja nyt sitten syödessä omasta hampaasta lähti pala..prkl. Kohtalon ivaako..
![]() Oli siellä lehdessä ohimennen mainittu tuo meidänkin järvi Kerro ihmeessä meille, notta mitä. Siellä ruukilla pitäisi käydä joskus, kaveri ollut siellä aikoinaan töissä, museossa siis.
Äkkiseltään tuntuu että vököstelyksi on tämä päivä mennyt. Pyykkiä olen latonut koneeseen. Kuitenkin kävin apteekissa, elektroniikkaliikke essä, Toivalan metallissa, kirjastossa, postissa ja torilla lörtsykaffeella.
![]() Ostanut maksalaatikkoa mukaan.
![]() Hyvästellyt rakkaimmat taas joksikin aikaa. ![]()
Se meni iltakin vököstelyksi kaapuntissa, onneksi nämä ei monesti toistu. Kuitenkin iso tuoppi, italian lettu ja jätski vielä. Olkoon immeiset kaapuntissa, jos ei paremmasta tiedä.
![]() Käyty antamassa 3 purkkia verta kelalle ja polettu rasitus testi.
Töitä.
Nyt jännällä odottelen autoa lainasta takaisin....mitä tehty ?
pelätty ihan sydän juuria myören tuossa iltapäivällä iski se ukkonen ihan kattomme päällä ja ennen sitä alkoi kuulua rapinaa luulin jo ,että joku iso vesirotta rapisuttaa nurkissa ja silloin katsoin ulos niin isoja rakeita rummitti maata lampea sekä äänekkäästi kattoa ja terassiakin ja nyt on maa täys männyn sotkuja ruskeanaan ![]() Meillä kans rummutti mökillä 35 minsaa ja ukosti niin etten ennen ole kokenut moista.Peukalon kynnen kokoista raetta tuli ja 5 minuutissa lämpötila laski 30C 18C asteeseen.
Käyty antamassa 3 purkkia verta kelalle ja polettu rasitus testi. mulla olis toi ilo ensviikol edes siis se polkeminen ![]() kauvanko se kesti se testi ? Minä kävin rytmihäiriöitä etsimässä polkupyöräergossa pari vuotta sitten ja silloin poljettiin uupumkseen saakka. Eli kunnes itse toteaa että se oli siinä. Muistaakseni poljin reilut 20min ja loppuwatteja oli joku 450. Tosin nämä eivät ole mitenkään vertailukelpoisia kun harrastan pyöräilyä. Jos joku ei normaalisti pyöräile ollenkaan niin uupumusraja voi olla huomattavasti alempana. Ja tällöin testi on paljon lyhyempi.
Minä kävin rytmihäiriöitä etsimässä polkupyöräergossa pari vuotta sitten ja silloin poljettiin uupumkseen saakka. Eli kunnes itse toteaa että se oli siinä. Muistaakseni poljin reilut 20min ja loppuwatteja oli joku 450. Tosin nämä eivät ole mitenkään vertailukelpoisia kun harrastan pyöräilyä. Jos joku ei normaalisti pyöräile ollenkaan niin uupumusraja voi olla huomattavasti alempana. Ja tällöin testi on paljon lyhyempi. tällä kunnolla mikä mulla on nyt ei tarvii polkea ,kuin 5 minsaa jos sitäkään ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 681 682 [683] 684 685 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|