Barbec Terrace3Minä aikoinaan toin maahan jenkeistä kaasugrillejä,Char-Broil,12kpl möin niitä varastosta pois,ja pilkkahintaan !Syy,kaasuletkut ja säätimet ei kelvanneet Suomen säännöksiin,yhden jäti itselle,vaihdoin osat !
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Barbec Terrace3Minä aikoinaan toin maahan jenkeistä kaasugrillejä,Char-Broil,12kpl möin niitä varastosta pois,ja pilkkahintaan !Syy,kaasuletkut ja säätimet ei kelvanneet Suomen säännöksiin,yhden jäti itselle,vaihdoin osat ! ![]() ![]()
![]() Saapunu aamulla synnyinmaahan ja aloittanut loman vierailulla Ylen tiloissa. Käynyt katsomassa ihan paikan päällä uutta uutisstudiota ja aamulähetyksen studiosta ja muuta. Onko meillä täällä orgissa teeveestä tuttu "julkkis" ? ![]() syynätty kirppiksiä ja ajeltu takasin kotio serkkuplikka lähti omaan kotokuntaansa ja taas " arki" koitti tähänkin mäkeen on se vaan niin mukavaa kun sai oikein kunnolla höpöttää sellaisia tyttöjen juttuja
Pitipä laittaa akut lataukseen. Jospa huomisen opiskelun jälkeen lähtisi liikenteeseen...jos jaksaa. ![]() Huomenna vain 8.30-16 Revi siitä! Illalla menin vielä opiskelemaan harmaaveden poistoa. Käännänkö vipua väärään suuntaan vai miksi se kerran alkoi vuotaa? Lupaava naksahdus- varmaan oli väärä kiertosuunta. Noooh- olinpä nykäissyt vivun irti ![]() Kömmin auton alle niin pitkälle kuin tälläinen paksukainen mahtuu- ja luulen että sain sen takaisin paikalleen. Voe voe.... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|