Ja varmaan uutta ja salasta tietoa Suomen Puolustus Voimista![]()
Kuten niiden pommien upotukset vesistöihin 70-80 luvulla. Salassa pidettävää tietoa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja varmaan uutta ja salasta tietoa Suomen Puolustus Voimista Kuten niiden pommien upotukset vesistöihin 70-80 luvulla. Salassa pidettävää tietoa. Selattu nettiautoa ja etsitty pojalle tila-autoa, tarvii pirssin kuudelle kun oli polttanut kattilan pohjaan yhdeksän (9) vuoden jälkeen. Mikähän mahtaisi olla hyvä auto max. 10000€. Itse olen ollut aina citikkafani ja ehdottelin sitä isoa c4: sta. Siitä hyvä ettei kuitenkaan loppupelissä ole mitään sananvaltaa ! Meillä emäntä ajaa Peugotin 307 farkulla ja siihen erittäin tyytyväinen. Esim tiloissa ja monikäyttöisyydessä peseen V70 mennen tullen. Lisäksi 307 on huomattavasti halvempi ylläpitää kuin esim V70. Meillä on parhaimmillaan matkustettu 307:lla lappiin kolme pientä lasta ja koira ja suksiboksi. V70 jäi pihaan aivan sen vuoksi, että 307 mahtui huomattavasti enemmän tavaraa. Esim tavaratila on 307 paljon korkeampi, sinne menee tavarat ja koira vielä hyvin tavaroiden päälle. 307 hyvin tarjolla 7 paikkaisena Sitten yksi huomio 90hv dieselissä oli se sitten citikka tai peugeot on kiinteä massapyörä. Ei tarvitse koskaan vaihtaa. Ainakin käytetyissä 307 farkuissa hinta / laatu kohdallaan. Toinen mitä uskallan suositetella on C5 farkku. Sama juttu mainettaan paljon parempi auto. Meillä emäntä ajaa Peugotin 307 farkulla ja siihen erittäin tyytyväinen.Ei taida tuo 307 riittää tiloilleen, perhessä nyt 3 lasta 13, 11, 9 ja marraskuussa syntyvä iltatähti joka vaatii vaunut. Toinen mitä uskallan suositetella on C5 farkku. Sama juttu mainettaan paljon parempi auto. Kymmenenvuoden C5 kokemuksella olen vahvasti eri mieltä. Ei tule meille enää ikinä mitään Ranskalaista muutoin kuin nestemäisessä muodossa. Kymmenenvuoden C5 kokemuksella olen vahvasti eri mieltä. Ei tule meille enää ikinä mitään Ranskalaista muutoin kuin nestemäisessä muodossa.Täällä taasen kymmenenvuoden c5 kokemuksella ei jäänyt mitään pahaa sanottavaa sitikasta,oli hyvä auto,erinomainen ajaa ,tilava eikä ylläpitokaan tullut kalliiksi. täällä sitä taas kinataan
ja pähkäilään autoista mikä paras tai huonoin ![]() hmm sanompa vain että suabbi jonka saan taas korjaamolta hakea nyt oli vain jokin rele rikki jostain hätävilkku jutskasta tai jotain pien homma ,mutta auto ollut korjaamolla jo viimeviikon torstaista asti joskos huomenna sais sen vanhus rakkauden hakea omaan kotiin tuonne katoksen alle ja tänään kävästiin turkuses ja sieltä sain uudet hiukset tai oikeastaan uuden värin ja kampauksen
Selattu nettiautoa ja etsitty pojalle tila-autoa, tarvii pirssin kuudelle kun oli polttanut kattilan pohjaan yhdeksän (9) vuoden jälkeen. Mikähän mahtaisi olla hyvä auto max. 10000€. Itse olen ollut aina citikkafani ja ehdottelin sitä isoa c4: sta. Siitä hyvä ettei kuitenkaan loppupelissä ole mitään sananvaltaa ! Tärkeintä on, että autoksi, ei japanilainen. Sitten vaikka sitikka tai touran.
Tärkeintä on, että autoksi, ei japanilainen. Sitten vaikka sitikka tai touran.Kyllä se saksalainen pitää olla !! ![]()
Kyllä se saksalainen pitää olla !! No, sitten WW Touran. Minäkin muka komentoin tätä aihetta, vaikken ymmärrä mitään, enkä kiinnostakkaan ymmärtää. Mutta viikonloppuna poika ajoi morsiammen Touranin kadun varsi parkkiin parkkiautomaatilla. On sille hienompikin nimi, mutta kun en ymmärrä. Oli siinä meikäläiselle, autoon rakastumattomalle ihmettelemistä. ![]() P.S. Puolisoa kyllä rakastan, siis emäntää. Vieläkin on raha-asiat niin huonolla mallilla,että töissä piti tänäänkin olla.
Vaihoin sitikkaan kuskin puolelle kesärenkaat.
Vieläkin on raha-asiat niin huonolla mallilla,että töissä piti tänäänkin olla.Kokemusta on,ei se siitä muutuu,toiseen taskuun kun saa,toinen vuotaa !! ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 647 648 [649] 650 651 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|