Samanlainen. Syksyllä en pura kaikkia osiksi, esim. turvaverkon putket jätän kiinni niin on nopea kasata.
Vain turvaverkko ja matto pois runko pärjää lumessa talven yli.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 632 633 [634] 635 636 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Samanlainen. Syksyllä en pura kaikkia osiksi, esim. turvaverkon putket jätän kiinni niin on nopea kasata. Vain turvaverkko ja matto pois runko pärjää lumessa talven yli.
Pojan pihassa paripyöräistä kääntäessä takapyörä upposi. Saatiin äherrettyä pois. Mitenkähän olisi ollut ykköspyörillä ja vielä kesäkumilla. Enkeljoukon kanssa metsäretkellä Pihkainmäeltä Rytkylle. Kolme tuntia meni, makkaran paistoa ja kevätvettä kengässä.
![]() Pojan pihassa paripyöräistä kääntäessä takapyörä upposi. Saatiin äherrettyä pois. Mitenkähän olisi ollut ykköspyörillä ja vielä kesäkumilla. Enkeljoukon kanssa metsäretkellä Pihkainmäeltä Rytkylle. Kolme tuntia meni, makkaran paistoa ja kevätvettä kengässä.Muutamia kertoja upottu karja-autolla navetan eteen,niin ei se vaadi muutakun hyvää huumoria,lapio hommia ja,kunnon nelikko vetämään,mutta siinä onkin painot toista luokkaa,kun näissä matkakulkimissesa ![]()
Olen aina ihmetellyt, että miksi ykkösvaihteen pitää olla niin tiheä. No, upoksista noustessa, se sitten tuntui jo liian harvalta.
![]() Olen aina ihmetellyt, että miksi ykkösvaihteen pitää olla niin tiheä. No, upoksista noustessa, se sitten tuntui jo liian harvalta.Noissa kuorma autoissa löytyy myös ryömintä vaihde jota ei varmaan ole matkailuautoissa vaikka joskus tien päällä tuntuu siltä,kun ajelee vaunun kanssa perässä ![]() Kaadettu pihasta tuomi 3 runkoa samassa kannossa ja vierestä pihlaja 5 runkoa samassa kannossa sekä muutama pienempi puu. Tuomi ja pihlaja olivat tulleet elinkaarensa päähän, alkoi talvella lumen paino särkeä puita ja olivat nuo lahonneet sisältä enemmän kuin puolet leikkuupinnastaan. Ikää näillä oli oletettavasti noin 50 vuotta.
Noissa kuorma autoissa löytyy myös ryömintä vaihde jota ei varmaan ole matkailuautoissa vaikka joskus tien päällä tuntuu siltä,kun ajelee vaunun kanssa perässä En muista Risto66 että olisit körpötellyt minun perässä. ![]() En muista Risto66 että olisit körpötellyt minun perässä. On se Risto voinut ajaa meidänkin perässä koska Adrian peileissä on näkynyt montakin Volvon keulaa, siis kromikeulaa. NIISTÄ KROMEISTAHAN MINÄ TAIDAN TYKÄTÄ.Harva on kuitenkaan ohittanut. ![]() Kaadettu pihasta tuomi 3 runkoa samassa kannossa ja vierestä pihlaja 5 runkoa samassa kannossa sekä muutama pienempi puu. Samoissa hommissa sitten täälläkin. Tosin me kaadettiin "vaan" luumupuita 4 kpl. Pois tulevan autotallin tieltä. Pressutalli siirretty ja huomenna alkaa pihan tyhjennys muuten tosta tulevan tallin paikalta. Niin, ja vastattu puheluun jota on sitten 4 vuotta jo odotettukin. ME SAATIIN VUOSIPAIKKA!!! ![]() Vahvistettu terassin katto rakennelmia.
Hevy huussia tuunattu koko päivä.. puutavaraa menny piloille uskomaton määrä , mutt kyll niist silpuista sai autoonki jotahi, ja uus grilli uuni löys paikkansa...
Ruuan laittoa,puiden sahausta ja rouvalle hitsattu harjateräksestä kaariporttia.Portti jäi vielä kesken kun aamulla en mennyt sateeseen.Mukava värkätä käsillä jotakin vaihteeksi.
Leffassa: 21 tapaa pilata hyvä avioliitto
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 632 633 [634] 635 636 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|