Mites Ola sulla se kestovahaus on toiminut? Mulla tulee nyt ensimmäinen vuosi täyteen ja tuntuu tässä vaiheessa ihan ok:lta.
Mites Ola sulla se kestovahaus on toiminut? Mulla tulee nyt ensimmäinen vuosi täyteen ja tuntuu tässä vaiheessa ihan ok:lta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 616 617 [618] 619 620 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mites Ola sulla se kestovahaus on toiminut? Mulla tulee nyt ensimmäinen vuosi täyteen ja tuntuu tässä vaiheessa ihan ok:lta. Kohta puolin lähteä viemään kaverin vanhaa vaunua kokkolaan ja tuoda uudempi ja isompi tilallePalattu kokkolasta ja taas yksi tyytyväinen polar vaunun omistaja,pikku hiljaa saadaan polar kanta nousuun Saatiin taas paleleva truma mies lämpösen alden pariin ![]() Aamulla kun Fiiliksen käynnistin ja 10min päästä vilkaisin tuvan lämpömittariin niin näytti +23,7 astetta, on tuo primuskin nopeeJa mitä sit alde on näitten päälle ![]() Jospa kävis kattoo Pitkäsellä uutuuksia..
Trumatkin on vaan ihmisen tekemiä, joten joskus nekin menee rikki. Olis kannattanut korjata. ![]() Jos jotakuta kiinnostaa niin tarkoitus on kuvallista matkapäiväkirjaa kirjoitella nettiin: http://aikani-kuluksi.blogspot.fi/ Ihmetelty kun lämminvesi Truma laskee vedet tielle omia aikojaan. Siinä on sellainen punainen tappi joka ei suostu pysymään yläasennossa niinkuin sen kuuluisi. Ajattelin jonkunsortin estimen tai sokan siihen huomenna sovitella. ja sit viel äitiä katsomassa hoitokodissa
sit viel äitiä katsomassa hoitokodissa Kävinpä paikallisessa tanssiravintolassa. Yhtään ei harmita etten aiemmin käynyt. Kokeilepa soittojuottolan sijaan oikeaa tanssipaikkaa! Kokeilepa soittojuottolan sijaan oikeaa tanssipaikkaa!Oikeatkin tanssipaikatkin olen "kokeillut" . 1980 - 1990 luvuilla tanssi oli lähes ainoa harrastukseni ja yli 70% käynneistä lavoilla ja taloilla. Vähätkin käynnit nykyään suuntautuu noille paikoille samoilla prosenteilla.Kävinpä paikallisessa tanssiravintolassa. Yhtään ei harmita etten aiemmin käynyt. ![]() Ihmetelty kun lämminvesi Truma laskee vedet tielle omia aikojaan. Siinä on sellainen punainen tappi joka ei suostu pysymään yläasennossa niinkuin sen kuuluisi. Ajattelin jonkunsortin estimen tai sokan siihen huomenna sovitella. Muistathan, että jos vaunussa ei ole lämmöt päällä, truma laskee vedet pois lämminvesivaraajast a ettei se jäädy. Jos siis ulkolämpötila laskee alle +4 astetta Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 616 617 [618] 619 620 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|