Ny on uudet etuiskarit ja alapallot vaihdettu, teetin tutulla JKLssä....Johan muuttu auton käytös miellyttäväksi

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ny on uudet etuiskarit ja alapallot vaihdettu, teetin tutulla JKLssä....Johan muuttu auton käytös miellyttäväksi
Milloin viimeksi kävit tunturissa.? Vai oisko ensin pitänyt kysyä: Tiedätkö mikä on tunturi? ![]() Korjattu http://karavaanariwiki.org/ sivusto.
Nyt on poistettu enempiajetusta jatkuvavirta pistokkeesta ja muutettu sumuvaloksi kuten toisessakin autossa. ei muuta ongelmaa ennen kuin peräkärryn pistoke piti aina repiä irti parkissa olon ajaksi että sammu peräkärryn sumari.Vaunussa en ole viellä tarvinnut jatkuvaa virtaa autosta, jääkaapinkin sulakkeen olen irroittanut rasiasta ettei vahingossakaan lapset laita päälle akulla. Itse asiassa lähti liikkeelle siitä kun kärryn vilkku ei toiminut, pitkän kaavan kautta vika olikin kärryssä lampun kanta hapettunut, mutta kaksi kärpästä yhellä iskulla.
.Korjattu http://karavaanariwiki.org/ sivusto. siitäkös se johtuukin että ei meinaa sivusto millään auveta ? vai onko tässä mun masiinas joku vialla muut sivut kyllä aukee hetkessä siitäkös se johtuukin Mitä tarkoitat? Mitä tarkoitat? kun tulen Orgiin niin sen sivujen lataamiseen menee kauvemmin aikaa kuin esm. iltalehden ,naamakirjan tai jopa s.postin no sitten ,kun jo olen täällä ja availen noita osioita niin kyllä se silloin aukee vikkelään mutta se tuleminen Orgiin sivuille vie hieman kauvemmin aikaa kuin muihin sivuille noh ei sillä , ei minulla kiirutta ole kunhan vaan ihmettelen tuotakin jutskaa ![]() Vai oisko ensin pitänyt kysyä: Tiedätkö mikä on tunturi? Nimimerkin tuntien niin tiedän, että eiköhän tuolla k69 ole melko hyvä ja sanoisinko sisäpiirin tieto noista pohjoisen asioista Kyllä minäkin olen tunturilla polkenut ![]()
meillä on tällä hetkellä 4 tunturia tuolla autotallissa ja aikasemminkin on ollut jo 4 joista yksi varastettiin ja 3 meni myyntiin niin nämä siis ovat polkumasinoita eli polkupyöriä ![]() Kohta auton vanteitten vienti rengasliikkeeseen ja uusien gummien laitto päälle,uudet rengaat alle vasta vapulta
![]() woi helvata
miten teillä toimii masiinat eli nää tietokoneet ? täällä ne toimii hitaasti kuin etanan meno onkohan tämä mun läppäri nyt tiensä päässä vai onko nettiyhteyksissä jotain mäihää ja saunalahti on operaattori ![]()
woi helvata Ei ongelmia yhteydessä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|