Selvitetty tullille Kiinasta tilatun paketin sisältöä
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Selvitetty tullille Kiinasta tilatun paketin sisältöä
Oltiin sitten tänään suomen suuremman Motonetin avajaisissa
jossa ei edes saanut kaffet ja kakusta nyt puhumattakaan mut empä ollut ainut siellä kuivin suin tallusteleva näytti ainakin sillä hetkellä olevan Kanervan Ilkkakkin samoin kun siellä paikkoihin tutustui ![]() mutta luulen ,että hän oli jo nauttinut herkut etukäteen tai sitten ainakin herkkuja notkuva pöytä ootteli hänt, jossain kulman takana (joo joo kade oon ) me vaan saatiin mennä kassalle ja haaveilla omista herkuista ,jossain muualla ja omaan piikkiin ![]() sen verran oli siellä kaikkea etten jaksanut edes niitä katsella vaikka eipä tuos kaupas mulle juuri mitään olekkaan tai no ehkä jokin talousosasto mutta nyt en edes sitä löytänyt enkä polkupyöräosastoaka an kun oisin voinut ostaa sieltä ihan omaan fillariini peilin jotta nään takaa tulijat ![]() noh tuolla tuo pysyy Pläkkikaupungis ja siellä tulee vielä juostua monen moneen kertaan niin eiköhän sekin puoti tutuks tule ennemmin tai myöhemmin Lääkärin mukaan pitäis olla 140/80,tässä iässä!Yksilöllisiä taitaa nuo paineet olla,mulla luokkaa 115/60 olevat paineet aiheutti huimausta,piti vähentää hieman lääkitystä jotta paine nousi.Huimaus loppui siihen.
Verenpaine mittari pitäis kalibroida,minulla on,näyttää todellista arvoa!
Edetty hyvää vauhtia, kunnes... Onneksi on AL-turva. Saa välillä nukkua hotellissakin. Joka asiassa on hyvät ja huonot puolet.
Oltiin sitten tänään suomen suuremman Motonetin avajaisissa No voi helevatta. Kyllähän avajaisissa pitäs nisukaffeet saada. Oisit pyöräyttänyt kakkaran rappusille, niin kuin musti nurmikolle. ![]() No voi helevatta. Kyllähän avajaisissa pitäs nisukaffeet saada. Oisit pyöräyttänyt kakkaran rappusille, niin kuin musti nurmikolle. hahhaa ![]() no yritin siinä iken ja johtajan kupeessa röhiä joskos olis huomannut tuon suuren puutteen mutta eihän se johtaja sellasta hokannu ja liekö ikellä ollut siinäkin kohtaa " puutarha mielessä " näin keväällä ![]() tulihan tuolla Motonetissä itekin käytyä ,silmänruokaa oli jo etuovella
,kaunis tsirpuli tarjoili jotain juomaa.sisällä oli kahvikone maistiaiset ja vierestä hiilihapotettua vettä ,pulla tai makkara olis maistunu,köyhät oli tarjoilut juutulihan tuolla Motonetissä itekin käytyä ,silmänruokaa oli jo etuovella ei olluna tsirpuleita ovella kun siinä klo 15 maissa sinne taaperrettiin mutta autoja oli jonoon asti vaikka ei tarvinnut parkkia jonottaa sen verran tuli ja meni porukkaa että parkkeja oli riittämiin No voi helevatta. Kyllähän avajaisissa pitäs nisukaffeet saada. Oisit pyöräyttänyt kakkaran rappusille, niin kuin musti nurmikolle.[/color] Tulin juuri iltapilkiltä, syönti ei ollut kovin kummoinen. Vaan portin pielessä oli oikeen ison mustin terveiset Hiukka jurpi, niin tuhannen lapiollista on tullut vuosien mittaan niin portin pielestä kuin piha puolelta noita jätöksiä korjattua. Nyt ajattelin, että antaa olla, jos vaikka joku ystävällinen koirankusettaja saisi edes omiin kengänpohjinsa terveiset. Toinen mielenkiintoinen huussi on tuo asuntoauton katokselle vievä alatie. Sen kun keväällä avaan niin varmasti ei mene päivääkään kun pihatie on miinoitettu
ei olluna tsirpuleita ovella Onhan siinä voinut ollakkin, mutta et huomannut. Siinä kun olisi ollut tumma mies stringit jalassa öljytyine vartaloineen, sen olisit kyllä huomannut. Tai sitten et, kun "miehet"olisi nyky mallin mukaan olleet niin tiiviisti sen ympärillä. ![]() Verenpaine mittari pitäis kalibroida,minulla on,näyttää todellista arvoa! Minulla Omron M10 IT kaliproitu maahantuojalla vajaa kolme kuukautta sitten http://www.omaomron.fi/tuotteet?ryhma=OMRON+verenpainemittarit&tuote=M10-IT&r=10&t=18392562 pitäis olla kunnossa Samoin Omron HEART SCAN EKG-LAITE http://www.omaomron.fi/tuotteet?ryhma=EKG+laitteet&tuote=Heart+Scan+EKG-laite+kortinlukijalla&r=80&t=18392721 kuin myös Omron kuumemittari Verenpaine mittari pitäis kalibroida,minulla on,näyttää todellista arvoa!Todelliset on arvot mullakin,lääkärin mittaamana kolme kertaa makuulla,kolme kertaa istuen ja kolme kertaa seisaallaan.Näistä keskiarvo.Aika tarkka pitäs olla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|