rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9773017 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #8310 : 20.03.2013 kello on 20:12 »
    Aamulla olin vielä nostoapuväline tarkastaja mutta nyt korjailin leukoja..
    On se immeellistä ja vaihtuvaa tää elämä..
    Niin ja palellu niin saat....i kun tuuli taisi tulla Siperiasta asti ja oli siihen napannut Saharan hiekkaa mukaan..Silmät suut täynnä tätä .. Thumb
    Mutta onneksi pääsin nyt majatalon mukavan lämpimään huoneeseen kun onhan täällä jo liki +10 astetta. :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #8311 : 20.03.2013 kello on 20:18 »
    lähtisin ,jos ei tulis heti koti-ikävä satamassa  Thumb

Ja minulla vasta muutaman yön jälkeen. On se kumma tuo koti-ikävä. Penskana kun joskus -50 luvulla olin mummolassa yökylässä. Iltapalasta kun syötiin ja eno kohta sammutti tohisevan tilleyn, se vain meinasi ruveta suupieliä nyhättämään. Aamulla kun tilley alkoi tohisemaan, silloin oli aivan jo toisenlainen olo.  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #8312 : 20.03.2013 kello on 20:25 »
    Ja minulla vasta muutaman yön jälkeen. On se kumma tuo koti-ikävä. Penskana kun joskus -50 luvulla olin mummolassa yökylässä. Iltapalasta kun syötiin ja eno kohta sammutti tohisevan tilleyn, se vain meinasi ruveta suupieliä nyhättämään. Aamulla kun tilley alkoi tohisemaan, silloin oli aivan jo toisenlainen olo.  :)

niin se oli minullakin
    pien tippa silmäkulmasta piti vuodattaa
    ja muistan ,kun pienenä tyttösenä olin leirillä
    niin isähän sieltä minut pois haki
    kun oli niin kova ikävä kotiin
    jo parin päivän jälkeen  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #8313 : 20.03.2013 kello on 20:31 »
    Sittenhän se helpotti kun eno lähti kirkolla käymään ja pääsi hevosreessä kotia, puuhastelemaan rästiin jääneitä "hommia".  :D

Naapurin pojan kanssa oltiin seurakunnan leirillä saaressa. Parin yön jälkeen tuli koti-ikävä. Hyntteet pöllyn päälle ja uitiin pois.  :D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #8314 : 20.03.2013 kello on 21:05 »
    Sittenhän se helpotti kun eno lähti kirkolla käymään ja pääsi hevosreessä kotia, puuhastelemaan rästiin jääneitä "hommia".  :D

Naapurin pojan kanssa oltiin seurakunnan leirillä saaressa. Parin yön jälkeen tuli koti-ikävä. Hyntteet pöllyn päälle ja uitiin pois.  :D

olittepas te rohkeita poikia  Thumb :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #8315 : 20.03.2013 kello on 21:14 »
    lähtisin ,jos ei tulis heti koti-ikävä satamassa  Thumb

Satamassa tulee lähes euforinen tunne... yksi rastapäinen pilvenpolttajapunkk arihippisuomalaismu usikko soittaa mun pään sisällä eikä lopeta.

Paluu on aina liian aikaisin, pari viimeistä päivää on väkisinkin ikäviä, siis ennen laivaa (tai viime reissulla ennen lentokentää).

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:26
    « Vastaus #8316 : 20.03.2013 kello on 21:19 »
    Töitä.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #8317 : 20.03.2013 kello on 21:23 »
    Satamassa tulee lähes euforinen tunne... yksi rastapäinen pilvenpolttajapunkk arihippisuomalaismu usikko soittaa mun pään sisällä eikä lopeta.

Paluu on aina liian aikaisin, pari viimeistä päivää on väkisinkin ikäviä, siis ennen laivaa (tai viime reissulla ennen lentokentää).

mut niin se on
    että on lähdettävä
    jotta voi tulla takasinkin  Thumb
    ja onhan se parasta matkassa
    kotiin paluu  Thumb
    mikä ihana fiilis  :-*

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #8318 : 20.03.2013 kello on 23:05 »
    ^

Totta, kaikesta huolimatta omaan kotiin on aina kiva tulla. Kun sellainen on; elämästään liki 20 vuotta erilaisissa tilapäiskämpissä asunut sen tietää.

Vaan kun joskus pystyisi reissaamaan niin kauan, että tulisi oikeasti koti-ikävä. Joskus kun olisi vapaata vaikka maaliskuun lopusta juhannukselle.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #8319 : 20.03.2013 kello on 23:09 »
    Raivattu kahden aikuisen ja kahden tyttöjen kanssa neitien huonessa. Kaksi ja puoli tunti ahkeraa siivousta, eikä ees lattia oo viel tyhjä  >:D  Mistä sitä romua ja paskaa riittää???

Ei auta mitkään uhkailut tms että se huone pysyisi siistinä. Uhkasin jo kerran heittää lelut kaatopaikalle ja siellä ne on vintin sivulla ollut nyt ainakin pari vuotta jätesäkeissä..  ::)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    « Vastaus #8320 : 20.03.2013 kello on 23:21 »
    yksi rastapäinen pilvenpolttajapunkk arihippisuomalaismu usikko soittaa mun pään sisällä eikä lopeta.

Onkos se, se raspi kurkkuinen kaveri joka ajelee express dösällä ja on entinen kansan kynttilä  :o

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #8321 : 20.03.2013 kello on 23:52 »
    Mietitty ja mittailtu kulkimen lattialle mattoa. Ajatuksena laittaa helppohoitoinen terassimatto, jonka näin kaverin mökin terassilla. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    « Vastaus #8322 : 20.03.2013 kello on 23:57 »
    Mietitty ja mittailtu kulkimen lattialle mattoa. Ajatuksena laittaa helppohoitoinen terassimatto, jonka näin kaverin mökin terassilla. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Täällä on laitettu semmoinen terassi matto kun vanha alkuperäinen mureni käsiin.
    Ihan tyytyväinen olen, tosin sitä ei kovin helpolla heittele tuulettumaan mutta imurilla lähtee irto roskat..asennuksess a vain meni hiukan aikaa kun on semmoista jäykähköä materiaalia.
    Suosittelen..eikun matto kauppaan ja asentamaan..

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #8323 : 21.03.2013 kello on 00:01 »

Neljässä palassa me toteutettiin tuo. Helppoja ottaa ulos ja pestä tai ravistaa.  Käytävällä lisäksi pari mittaan kudottua räsymattoa, vielä helpommat huoltaa.

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #8324 : 21.03.2013 kello on 07:14 »
    Onkos se, se raspi kurkkuinen kaveri joka ajelee express dösällä ja on entinen kansan kynttilä  :o

Kyllä se on. Mutta vanhempi tuotanto. :)