|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 542 543 [544] 545 546 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Haettu uusi vaunu :DMahtava oli vetää perässäVaihra tuo allekirjoituksesi ![]() Mulla on tällainen, helppo irroittaa ja kiinnittää tuo koukku Mulla ei ole. Varastettiin auton perästä.
![]() Taidan hypätä kitroeniin, jossa on irrotettava vetokoukku. En tiedä miksi irrotettava on siihen laitettu, en ole koskaan irroittanut. Kun ei sillä paljon irtonaisena voi mitään tehdä. ...No, mökille sillä kitroenilla. ![]() Mulla ei ole. Varastettiin auton perästä.Ai, mulla on lukko ja avaimet. Eli tsiigaa peiliin ![]() Toisekseen otan sen pois kun en liiku vaunulla. Vaihra tuo allekirjoituksesiVaihdettu ![]() Muista sitten Risto että tyhjennät pakkasella jätevesisäiliön ja tuorevesisäiliön kun vaunu kylmiltään , taitavat olla uutuuksia sun vaunussaTyhjiä ovat,oli hyvä 2h koulutus eilen ![]()
Tyhjiä ovat,oli hyvä 2h koulutus eilen Kaveri rakensi kesämökkiä. Kysyin, sinähän kohta pääset naksauttamaan. Hän vastasi, eka hirsikerran päällä jo reistattiin. ![]() Risto66, eilen noudettu uusi vaunu. Että, joko. ![]() Toisekseen otan sen pois kun en liiku vaunulla. Kuin myös. Pois otetaan aina kun ei perässä jotain vedetä. Ihan jo siitä syystä että parkkitutka huomioi sen koukun ja sitä piippausta ei kukaan kestä. Kakkosautossa sitten koukku melkein 24/7, mutta sekin otetaan pois jos ollaan jossain sellaisessa paikassa piilee vaara sille että käy kuten Winelle.. Herätty ja todettu että perheen viideskin jäsen oksentaa... Kuin myös. Pois otetaan aina kun ei perässä jotain vedetä. Ihan jo siitä syystä että parkkitutka huomioi sen koukun ja sitä piippausta ei kukaan kestä. Tarkka katsastusmies saattaa vaatia, että koukku irrotetaan ja mikäli jämähtänyt seuraa näyttö.
Tarkka katsastusmies saattaa vaatia, että koukku irrotetaan ja mikäli jämähtänyt seuraa näyttö.tämä vain silloin kun rekisteri otteessa lukee että koukku irroitettava!! Tarkka katsastusmies saattaa vaatia, että koukku irrotetaan ja mikäli jämähtänyt seuraa näyttö. No koukku irtoaa ihan irrottamalla ongelmitta ![]() tämä vain silloin kun rekisteri otteessa lukee että koukku irroitettava!! Ei noinkaan. Oli muutamia vuosia jolloin koukkua ei merkitty otteeseen ja mikäli sellaisessa autossa on irrotettava koukku sen pitää myös olla sitä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 542 543 [544] 545 546 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|