Onko Jushilla Witerhoffin kitkapää?Mikähän se tulee kabessa vakiona.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 541 542 [543] 544 545 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Onko Jushilla Witerhoffin kitkapää?Mikähän se tulee kabessa vakiona. ![]() Onko Jushilla Witerhoffin kitkapää?Mulla on ainakin Mulla on ainakinNiin se on Kabessakin viime vuoden malliin asti, näissä tämän vuoden malleissa on tuo Al-ko kitkapää. Tänään haettu hallista savupotka ja illalla sitten herneet likoamaan huomiselle sopalle. Soppaan tulee sit porkkanaakin!
Jälkkäriksi vois tulla vaikkapa omenapannari. Kävin kotoa hakemassa kanisterin ja paperit,jos vaikka lähtis itärajan taakse tankille töitten jälkeen.
Haettu uus sohva kun vanha oli jo istuttu ihan linttaan ja tapeltu taas ton s......n vetokoukun kans Millanen koukku sulla sit on? Mulla ei oo ollut mitään vaikeuksia saada koukkua irti, ihan näin pelkillä naisvoimilla.. Meillä on se Kovilin pikalukituskoukku.. Tänään ei oo tehty mitään, tai no viety kuopus päiväkotiin ja tultu takas kotiin nukkumaan. Eilinen aamuyö/aamupäivä meni oksentaessa ja vieläkin on selkä kipeenä Huomenna pitäis olla työkunnossa, huoh!Millanen koukku sulla sit on? Mulla ei oo ollut mitään vaikeuksia saada koukkua irti ![]() Jos tosta mun lähes täydellisestä konepiirustuksesta saat selvää, niin tommonen keksintö se on. Reikä on täynnä kuraa ja ruostetta ja toi kiristysruuvi vielä istunu kiinni, niin kyllä siinä on hauskuus kaukana, kun sormet jäässä konttaat maassa ja yrität laittaa koukkua paikalleen
No juu voin vaan kuvitella, ei käy kateeksi kyllä. Tossa mein mallissahan ei oo mitään pientä reikää, eikä mitään kiristysruuveja. On ollut kyllä kätevä, voin suositella Tänään haettu hallista savupotka ja illalla sitten herneet likoamaan huomiselle sopalle. Soppaan tulee sit porkkanaakin! jee hyvää herkkua tuleepi yläluokan kamuja oli käymässä ja kyllä riitti naurua nyt on vatsalihakset kipiän ![]() Töitä on tehty ja näyttää siltä että pitää tehdä Jack Bauerit.
Haettu uusi vaunu :DMahtava oli vetää perässä
Jne...Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 541 542 [543] 544 545 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|