Huomenna ois vanhan vaunun vienti kokkolaan ja uuden tuonti tikkakoskelleKoitahhan nukkua ensi yö hyvin..

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 538 539 [540] 541 542 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Huomenna ois vanhan vaunun vienti kokkolaan ja uuden tuonti tikkakoskelleKoitahhan nukkua ensi yö hyvin.. ![]() Huomenna ois vanhan vaunun vienti kokkolaan ja uuden tuonti tikkakoskelle No ei ihme että on mies iloisella päällä..pal onnea sit vaa.. Koitahhan nukkua ensi yö hyvin..Yritetään Kyllä tää on on ihmeellistä vanha ukko ja oottaa,niin kuin jouluaattoa ![]() YritetäänKyllähän minäkin jo odottelen kevättä kuin kuuta nousevaa että sais ton oman kulkimen liikenteeseen Kyllähän minäkin jo odottelen kevättä kuin kuuta nousevaa että sais ton oman kulkimen liikenteeseenOnko lumihankessa vai jotain suurempaa ongelmaa? No ei ihme että on mies iloisella päällä..pal onnea sit vaa..Thanks Onko lumihankessa vai jotain suurempaa ongelmaa?Lumihangessa on ja ei mulla ole edes talvikumeja siihen Lumihangessa on ja ei mulla ole edes talvikumeja siihenEiköhän ne ens kuussa rupea tiet olemaan päiväs aikaan sulia ![]() YritetäänEikö tuu pikku poikamainen olo? ![]() -Puolukkapuuro keitetty ja jäähdyttyän pannaan vispilään virtaa..
-Lumitöitä tuossa pihassa tehty ja juoruttu naapurin akan kanssa..tai minä kuuntelin kun akka paasas.. -Ja justiin tilasin uudet kesäkumit 205/55/16 307€ pihaan tuotuna, saa maksaa vasta junnun jälkeen..toivottava sti sit jostain sitä pätäkkää löytyy. -Voipi olla että kerran vielä kola käynnistyy tänään, sen verran tupruttaa näköjään lunta.. Eiköhän ne ens kuussa rupea tiet olemaan päiväs aikaan suliaRadiossa joku poppaukko sanoi tänään että tulette yllättymään maaliskuun lopun lämpimistä keleistä.Kevät tulee kohisten kunhan viikko kylmästä vielä kärsitään. Eikö tuu pikku poikamainen olo?Juu kyllä ![]() Radiossa joku poppaukko sanoi tänään että tulette yllättymään maaliskuun lopun lämpimistä keleistä.Kevät tulee kohisten kunhan viikko kylmästä vielä kärsitään. -Puolukkapuuro keitetty ja jäähdyttyän pannaan vispilään virtaa..Mistä tilasit? Pitäs tohon vetoautoon ostaa kesäkummit ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 538 539 [540] 541 542 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|