Saatu valmiiksi tuollainen.
Komia telefooni

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 536 537 [538] 539 540 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saatu valmiiksi tuollainen. Komia telefooni ![]() Tytön pojan 3 v synttärillä käytiin Paavolassa. Komia auringonpaiste saatteli matkaa. No täällä Paavolassa vietettiin 6- ja 12-vuotissynttäreitä ![]() Eilisen nuorempi sankari oksensi, mutta tänään olikin sitten jo kuosissa. Synttäreitä vietettiinkin vaunulla Nakkilassa Salomonkalliolla. Vanhempi sankari sai kaverinsa mukaan ja pojat nukkuivat kahdestaan yön mökissä. Tänään oltiin laskettelemassa koko porukan voimin. On tosiaan ollut aivan ihan auringonpaiste, vaikka aamulla kasilta olikin vielä -23. Reilu kolme viikkoa sitten kun tytöt (poika lasketellut aiemminkin) sai ensi kertaa laskettelusukset jalkaan, pelkäsin että loukkaavat jossain kohtaa itsensä. PAH! Mies kaatui ekan viikonlopun aikana sen verran pahasti et rintalastan rusto repesi. Tänään sitten itse vuorostani sukelsin pää edellä rinteeseen. Pieni jomotus päässä ja kielen pää verestävänä kun jäi kieli kolauksessa hampaiden väliin. Tytöt on selvinnee ilman ensimmäistäkään vammaa, jopa ilman mustelmia ![]() ^
Lumikenkäilty, mikä nyt on vähän tämmöinen juppi väline laji, mutta tuohon verrattuna turvallinen harrastus. Heikkoja jäitä kun varoo. ![]() Lumikenkäilty, mikä nyt on vähän tämmöinen juppi väline laji Älä nyt hulluja puhu! ![]() ^ en menis sanomaan mulla hajos sauva viimeks kävelles ja eikun mukkelismakkelis suoraan häntäluulle ja vielä ladulle kupsahdin kun ladun vierustaa kävelin siinä sählingis lumikengät meni ihan ristiin ja kops pyllyleen vaan ![]() en menis sanomaanTarkennus lukijoille..Sipulla oli semmoset teleskooppisauvat (ihan p..siistä semmoset! sanon mä..kunnon välineet jos jotain harrastetaa!) Paimennettu kevättä rinnoiss olevia hevosia tarhaan..voe helvata, että ne tammat on energisia! Nii ja aamun stepperi, crosstraineri ja lopuksi vielä hooveri..huh että o raju liike toi hooveri..ei uskois et yksinkertainen liike on niin raskas Tarkennus lukijoille..Sipulla oli semmoset teleskooppisauvat (ihan p..siistä semmoset! sanon mä..kunnon välineet jos jotain harrastetaa!) hahaa ... mä luulin et imuroit hooverilla ![]() no toi liike ei minulta onnistuis eikä ainakaan ennen kukonlaulua ![]() Laitoin pihasaunan oven kohdille pikkusen ränninpätkän,kun tuppasi selkä kastua puita kiukaaseen lisätessä.
Kateltu akkunasta ulos ku talvi tekköö palluutaan. Uammulla ol vihriä nurmikko, ny se o jo valkia.
Kateltu akkunasta ulos ku talvi tekköö palluutaan. Uammulla ol vihriä nurmikko, ny se o jo valkia. eipäs ole kivaa laisinkaan toivottavasti se kevät teillekin nyt rientäis niin toivon meillekkin sen rientävän vaikka tänäänkin on satanut vaan lunta ja lunta ja taas lunta plääh ![]() eipäs ole kivaa laisinkaanMutta se on hyvää hyöty liikuntaa toi lumen kolaus Ei tartte punttisaleja ![]() Mutta se on hyvää hyöty liikuntaa toi lumen kolaus Eikä tarvitse aloittaa nurmikon leikkuuta eli ajattele positiivisesti Mutta se on hyvää hyöty liikuntaa toi lumen kolaus ripa mut ei kai sun tai vaimon tarvii kolaa käyttää eikös teillä ole huoltoyhtiö ? ei kyl tarvii munkaan käyttää kolaa eikä myöskään ruohonleikkuria ne olen delekoinut ukkokullalle jo aikoja sitten ![]() ripa mut ei kai sun tai vaimon tarvii kolaa käyttääLöytyy Total joka ei tee mitään,ja lisäksi missä minun ja naapurin autot on,niin 3 kertaa aurattu tänä talvena ja loput itse kolalla ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 536 537 [538] 539 540 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|