Levätty.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
asun etelä-Saksassa. Tänään oli 14 lämmintä, kevät on ollut myöhässä. Mul on tuttuja Ansbachissa. Tekevät puutarhatöitä kun meillä on metri lunta. ![]() Vähän ihmettelin aamulla kun pohjois-Suomen säätä katsoin ja siellä oli parikymmentä pakkasta ja meillä oli jo tuoloin 8 lämmintä. -30 oli aamulla...
Mul on tuttuja Ansbachissa. Tekevät puutarhatöitä kun meillä on metri lunta. Metri lunta on ihan hyvä. Immeiset syöksähtelee kaukaakin siitä nauttimaan. Nätti Porsche ja nyt uuteen kukoistukseen tullut isolla takaluukulla varustettu perhemalli. Yleisesti tuo viistoperä korimallinahan oli aliarvostettu mutta taitaa pian olla suosituin ja "muodikkain" kun malleja alkaa tulla lähes merkiltä kuin merkiltä, tässä mielestäni yksi hieno Geneven autonäyttelyssä esitelty BMW, jotain muutakin kuin vain porrasperää ja farmaria...
![]()
^
Taitaa tuo olla vain GT mallin päivitys. Yks tuttu on tällaisella vaunua kiskonut. http://www.nettiauto.com/bmw/535-gran-turismo/5444713 Minä luulin tota RR:n autoa SAABiksi.
![]() "salitko minulle pienen utelun ? aah sinä onnekas nautippas lämmöstä meillä takassa tuli räiskyy ja - 14.5 on nyt pakkasta mutta onneksi aurinko paistaa ja ilma lämpiää jotta tarkenee mennä hakemaan lehden tuolta 700 metrin päästä ![]() laitappa keväisiä kuvia sieltä päin että saan haaveilla ihanasta tulevasta keväästä täältäkin päin
Tänään on kyliemme eli yhdistyksemme ulkoilupäivä ja näyttää että aurinkonvaloa riittää
Sitä vietämme hiihtäen oleillen ja makkaranpaiston merkeissä ![]()
Minä luulin tota RR:n autoa SAABiksi.Vanteen vaakunasta merkki selviää !! Taitaa tuo olla vain GT mallin päivitys. No niinhän se virallisesti noin on mutta nuo viistoperät on hienoja malleja eritoten noilta saksalais premium malleilta, rohkea veto jonka soisi tulevan myös halvempiin muihin merkkeihin. Minä luulin tota RR:n autoa SAABiksi. On sitä luultu kuvan mukaan relluksikin. Varsin vähän tunnettu porschen malli vaikka tehtaalla suuret suunnitelmat olivatkin auton suhteen. Sen piti korvata 911.
Tutkittu Finnlinesin sivuja tarkoituksena meno-paluu Naantali-Kapellskär.....eikä tuo pahanhintainen päivävuoroilla laisinkaan. Meitin poppoolla 175€
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 534 535 [536] 537 538 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|