Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9919532 kertaa)
« Vastaus #7621 : 19.02.2013 kello on 10:50 »
« Vastaus #7622 : 19.02.2013 kello on 11:17 »
Mää ole ollu koht 10 vuot ilma kyseist kaverii ja hyvin oon pärjänny. Kaik viisaus on viety ja nään viisauksien kamutki jokka siin rinnal on seisonee. Ny mahtuu kieliki kunnol suuhu, eikä mikkää poisto oo mittää suurempaa kipuu aiheuttanu. Tsemppii ny vaa Sipu 
kiitos ipsu  mä kävin joka vuos yksityisellä ja nyt siirryin tk:n hammaslääkärille otettiin koko kalustosta kuvat ja oon ihan äimänä kun alkoi löytymään jos jonkin laista paikattavaa jo 4 hammasta korjattu sitä vaan ihmettelen ,et mitä se edellinen lekuri teki muuta , kuin rahasti törkeesti  nyt lähden vihellellen (jos osaisin) menemään kohti hamppilaa 
« Vastaus #7623 : 19.02.2013 kello on 13:10 »
Käyty vaihteeksi lekurilla (kardiologilla) eipä ollu onneksi pahentunnu toi sydänvaiva (muttei oo parantunukkaa), seuraava käynti 3v päästä...  Ohops....pittää lähtee hierojalle, jospa hän sais noi mun hartiajumit pois
« Vastaus #7624 : 19.02.2013 kello on 13:21 »
Käyty vaihteeksi lekurilla (kardiologilla) eipä ollu onneksi pahentunnu toi sydänvaiva (muttei oo parantunukkaa), seuraava käynti 3v päästä... 
Kunnossahan mies on, jos ei yksi kalenteri riitä ajanvaraukseen! Onneksi on tuo puhelin, johon saa nekin jutut, jotka koskee vasta perikuntaa. 
« Vastaus #7625 : 19.02.2013 kello on 14:23 »
Käyty vaihteeksi lekurilla (kardiologilla) eipä ollu onneksi pahentunnu toi sydänvaiva (muttei oo parantunukkaa), seuraava käynti 3v päästä... 
No samoilla asioilla sitä ollaan, toista päivää maataan sairaalassa ja huomenna rasitus kokeisiin..rupes tässä rinnasta puritsamaan ja happi meinas loppua toissa päivänä , täällä maataan ja odotetaan tuloksia, ja kovasti toivon että ei mitään löydy. No vaimo soitteli ja kyseli vointia ennen kuin sanoi että rakas koiramme on viety lääkäriin ja todettu kohtutulehdus ja on juuri nyt leikkaus pöydällä jossa kohtu poistetaan. No molemmat hyvissä käsissä mina ja koira..eipä muuta..
« Vastaus #7626 : 19.02.2013 kello on 14:45 »
No samoilla asioilla sitä ollaan, toista päivää maataan sairaalassa ja huomenna rasitus kokeisiin..rupes tässä rinnasta puritsamaan ja happi meinas loppua toissa päivänä , täällä maataan ja odotetaan tuloksia, ja kovasti toivon että ei mitään löydy.
No vaimo soitteli ja kyseli vointia ennen kuin sanoi että rakas koiramme on viety lääkäriin ja todettu kohtutulehdus ja on juuri nyt leikkaus pöydällä jossa kohtu poistetaan.
No molemmat hyvissä käsissä mina ja koira..eipä muuta..
molemmille peukkua  tultu hampaan poistosta saatu paritikkiä siihen poistoreikään ja nyt saa syödä muutaman päivän kuurin antipiottei ja särkylääkkeit kera liukkaasti alas menevien ruokien ens viikolla taas näyttämään ja tikit poistattamaan , jos ei ole sulaneet ittekseen  mutta miten olenkaan onnekas kun oli vaan hampaan poisto ei niin kuin nyt Lmc :llä jaksamista sinne sairaalaan 
« Vastaus #7627 : 19.02.2013 kello on 15:37 »
Ohops....pittää lähtee hierojalle, jospa hän sais noi mun hartiajumit pois
Otsikon aiheesta poiketen! Kävin minäkin joskus -80 luvulla kerran hierottamassa ja siitä n. 15 vuoden kuluttua olin jossain kotimaan kylpylässä lomalla, johon sisältyi myös hieronta ja siellä hieroja tuumasi, että taidat käydä useinkin hierottamassa hartioita, kun tuntuvat niin ilrtonaiselta. Ei ole sen jälkeen tullut hierotettua. 
« Vastaus #7628 : 19.02.2013 kello on 15:41 »
Ei tässä hätiä mitiä..murehdin sitä kun ensi kuussa pitäis lähteä sinne etelään. No jos piti sattua niin hyvä että nyt sattui..ja Sipulle terkkuja vieläkö jäi jokunen hammas ala leukaan 
« Vastaus #7629 : 19.02.2013 kello on 16:11 »
Ei tässä hätiä mitiä..murehdin sitä kun ensi kuussa pitäis lähteä sinne etelään. No jos piti sattua niin hyvä että nyt sattui..ja Sipulle terkkuja vieläkö jäi jokunen hammas ala leukaan 
juu on noita vielä onneks ei minult ole montaakaan poistettu ei ylhäältä eikä alhaalta onneksi oliskos 2 ja kaik viisauden hampit mut huomaax sitä ettei ol enään viisauren ... hippustakaan
« Vastaus #7630 : 19.02.2013 kello on 16:21 »
Ehkä murehtiminen pitäs jättää pois ja tilalle semmonen tressitön olotila. Eikun paranemisia jotta pääset tänne ulkomaailmaankin asti !  Ja koiran kohdallahan voi ajatella valosat puoletkin, eipähän tarvitse ottaa kylä rakeista tressiä kiima-aikaan.
« Vastaus #7631 : 19.02.2013 kello on 16:31 »
saatu paritikkiä siihen poistoreikään ja nyt saa syödä muutaman päivän kuurin antipiottei ja särkylääkkeit kera liukkaasti alas menevien ruokien ens viikolla taas näyttämään ja tikit poistattamaan , jos ei ole sulaneet ittekseen 
Juu, otti tuo esikoinen kans vaivakseen pari tikkiä.. Pientä kaappia kanto yläkertaan ja sai nimettömän auki  Aika sissi, kun puudutusaine ei vaikuttanut ollenkaan ja silti lääkäri sai kaks tikkiä laitettua.  Viikon päästä sit kouluterveydenhoita jalle poistattaan tikit..
« Vastaus #7632 : 19.02.2013 kello on 16:46 »
« Vastaus #7633 : 19.02.2013 kello on 16:51 »
« Vastaus #7634 : 19.02.2013 kello on 16:56 »
Tänään on sairasteltu. Minä ja influenssa emme ole kovin hyvä pari.
|