Puuhasteltu banaanilaatikoiden kanssa. Yllättävän kätsyjä muuttolaatikoiksi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Puuhasteltu banaanilaatikoiden kanssa. Yllättävän kätsyjä muuttolaatikoiksi.
Moi! Lähti vähän lapasesta toi Turun keikka kun kaasupullo jäi täyttämättä mut pikkukeittiöön tuli uusi lattia Bauhausista ja iskin sen vielä illalla paikoilleen. No ajattelinkin ettet se ainakaan sinä ollut joka siellä samaan aikaa asioi. Me kun reteesti siinä kolme isoa pulloa vaihdettiin, niin tää kaveri vaihtoi vain yhden pikkupullon ![]() Tänään on siivottu ja kakunkin leivoin, puoliksi jo syötykin. Miehen osaksi on jäänyt kylmäsavulohen teko. Kohta päästään maistamaan ![]() vaude, no minä olen yrittänyt perustaa blogia, ja saanut aikaan näin hurjan paljon:)
![]() Jos blogin pitäminen on yhtä työlästä kuin tämä perustaminen, taitaa perhe olla sitä mieltä, ettei tämä olekaan kauhean hyvä idea...olen siis vääntänyt tätä aika monta tuntia....lopulta olen saanut tekstin vuorten yläpuolelle NIIN että myös vuoretn huiput näkyvät...ja älynnyt painaa kaiken jälkeen nappia "ota käyttöön blogissa"...sitä ennen menetin noin kuusi kertaa kaiken....kun fonttejakin on miljoona erilaista...nyt kaiken muun säätäminen..Ja sitten kai pitäisi kirjoittaa jotain!:)t.Kaarina kaarinankaravaaniku lkee.blogspot.fi Kyllä se siitä lähtee, aikaa ja kärsivällisyyttä vaan. On siinä säätämistä, mutta sitä voi muokkailla myös myöhemmin. Hienoa että olet päätynyt aloittamaan!!!!
Käyty katsomassa talvitakkia, sellaista ei mieluista löytynyt. Natuzzin pari sohvaa ja nojatuoli tuli heräteostoksina ostettua.
http://kaarinankaravaanikulkee.blogspot.fi Vaatii näköjään sisään kirjautumista ! http://kaarinankaravaanikulkee.blogspot.fi Aukes, hyvä alku. Eiku tekstiä vääntämään. Siellä on ulkoasu-osastossa sitten niitä gagdetteja, niillä saat elävöitettyä juttujasi. vaude, no minä olen yrittänyt perustaa blogia, ja saanut aikaan näin hurjan paljon:) Harmi etten kerennyt tarjoamaan sinulle orgin omaa blogi alustaa blogillesi. Tosin se on vielä kehitysasteella, mutta edistyy palautteen mukaisesti... Kaarina, hyvinhän olet alkuun blogin saanu.
Harjoitus tekee mestarin tuossakin asiassa. Oman aikansahan se vie kun kaikkea säätelee ja kuvia siirtelee ja pienetelee mutta on se mukavaa puuhaa. Aikakin menee nopeasti. ![]() Muistan kuinka tuskaista oli itsellä kun reilu viisi vuotta sitten aloin tekemään yksiä kotisivuja. Vaikka oli valmis maksettu pohja mutta silti oli ongelmia. Sitä oppi kantapaan kautta kun kuvat hyppi sinne sun tänne ja hävisivät mutta voi sitä riemua kun oppi. http://kaarinankaravaanikulkee.blogspot.fi En muistanut eilen sanoa ja ehkä olet huomaanutkin, mutta Chromen selaimella homma sujuu tuonne bloggeriin parhaiten. Sitä käyttäessä ei esim. kuvia tarvitse pienentää itse, vaan hoituu automatic.
pari sohvaa ja nojatuoli tuli heräteostoksina ostettua. Joo, näinhän meillä kaikilla käy maitokauppa reissulla. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|