Ja kytkis kehiin...
Tuossa on suuntaa antava kaavio, siitä pitäisi periaate kyllä selvitä.
http://goo.gl/cPKn0
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 576 577 [578] 579 580 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ja kytkis kehiin... Tuossa on suuntaa antava kaavio, siitä pitäisi periaate kyllä selvitä. http://goo.gl/cPKn0 Käyty tutun asuntovaunun omistajan luona- osasi arvioida että kaasu haisee. Olin huonosti kiinnittänyt letkun kaasupulloon vaihdon yhteydessä. Nyt on kunnolla kiinni. Todettiin että vaahtosammuttimen voisi saada vielä huollossa uusittua. Ei tarvi vielä koko pulloa uusia. Kunhan ilmat hiukan vielä lämpenee- vuoroon tulee opiskella mistä vesisäiliö täytetään ja -tyhjennetään. Asia kerrallaan tutuksi.
![]() Miksi noita paljastaa pitäisi? Tyydyttämään uteliaisuutta... ![]() Käyty tutun asuntovaunun omistajan luona- osasi arvioida että kaasu haisee. Olin huonosti kiinnittänyt letkun kaasupulloon vaihdon yhteydessä. Nyt on kunnolla kiinni. Todettiin että vaahtosammuttimen voisi saada vielä huollossa uusittua. Ei tarvi vielä koko pulloa uusia. Kunhan ilmat hiukan vielä lämpenee- vuoroon tulee opiskella mistä vesisäiliö täytetään ja -tyhjennetään. Asia kerrallaan tutuksi. hienoa itse en osaa tuota tupa-autoa käyttää ![]() kuin ovia ja akkunoita sekä vesihanoja ja wc.tä no sitäkään kasettia en tyhjennä ..lähinnä vaan täytän ahkeraan ![]() luotan kaikessa noissa teknikka ym jutskis tuohon ukkokultaan enkä myöskään itse aja jos ei ole ihan kauhea pakko mutta en silloinkaan ,kuin korkeintaan metrin tai kaks ![]() Meillä pakkotilanne- ei ole kuljettajaa. Ryhdyin vihreäksi jo aikoja sitten- entinen mies kierrätykseen ....
Mutta menohalut harrastuksiin ei loppuneet siihen. Ja tämä harrastus ihan uusi minulle. Joten olen kuin Liisa Ihmemaassa. Milloin mitäkin vipua ihmettelen. Siksi joka reissu on Suuri Seikkailu. Töitä. Jaa että lomilta palattu tänne sorvin ääreen? Tyydyttämään uteliaisuutta... Eihän tuo ole uteliaisuutta, paremminkin tiedonhalua. Nöyryytetty Huskia puolenkymmenen tankillisen verran metsässä. Meinaa vaan toi lumi häiritä tälläistä persjalkasta kun ei oikein maavara riitä
Meillä pakkotilanne- ei ole kuljettajaa. Ryhdyin vihreäksi jo aikoja sitten- entinen mies kierrätykseen .... onnea matkaan ja onneks löysit tämän Orgin jos täältä ei neuvoa löydy niin ei sitten mistään ja jos tulee tien päällä tenkkapoo niin rohkeesti vaan neuvoa kysymään kyllä vaanarit aina jeesaa toista harrastajaa en ole ainakaan huomannut etteikö neuvojia olis kun kauniisti kysyy Meillä pakkotilanne- ei ole kuljettajaa. Ryhdyin vihreäksi jo aikoja sitten- entinen mies kierrätykseen .... Kerroppa mikä lämmitin kulkimessa/ vaunussa on niin voi jo valmistautua, jos kysymyksiä tulee. Roikuttu koneella melkein koko päivä
![]()
Ajelin Kuopiosta Kuhmoon. Puolivälissä oleva kyläkauppa oli sutkassut ovensa jo kiinni, joten nisukaffeet jäi hörpäämättä. Uusi navi oli autossa mukana, näytti tasaista 90. Kaikki sutki ohi 80:n alueella. (hymiö)
Töitä,ulkoilua ja netissä notkumista. Työviikko meni oikeesti persiilleen,piti hoidella työpisteiden muuttoa uusiin tiloihin,mutta työsuojelu hemmot keskeytti sen. Toivottavasti ehtis lomalle ennenkuin korjaukset on tehty. Kaiken kukkuraksi kolme suzukia hajosi kaikissa sama vika: jakolaatikko hajos
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 576 577 [578] 579 580 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|