|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Otin tuossa jäällä kaverista kihlajais kuvia pokkarilla. Sitten kävin hakemassa työmaan keittiön kyyhkyiltä pääsiäis ruuat. Mokin lämmityksessä kävin. Liiterissäkin kävin ostamassa kolme kassillista sapuskaa.
![]() Kyllä oli mökiltä tullessa paljon porukkaa menossa pohjoiseen. Eivät taida oikein tykätä viettää vapaa-aikaa asuin paikkakunnalla. ![]() Otin tuossa jäällä kaverista kihlajais kuvia pokkarilla. Sitten kävin hakemassa työmaan keittiön kyyhkyiltä pääsiäis ruuat. Mokin lämmityksessä kävin. Liiterissäkin kävin ostamassa kolme kassillista sapuskaa. mä tykään oon koko pääsiäisen koton en toki yksin vaan rakkaiden sukulaisten seurassa ![]()
mä tykään Laitettu LMC:hen lämmöt päälle asunto osaan. Pysty Alden lämpiämään saanti oli aika houkuttelua, kehuvat sitä toiminta varmaksi, en ymmärrä kyllä miksi. Aikaisemmassa autossa ollut primus oli paljon varmempi toiminnoiltaan.
Pilkkireissu lähestyy, joten grillin testaus! Muksut tykkää
Hyvää pääsiäistä!! ps. on muuten loistava grilli pilkkireissuille.
primus oli paljon varmempi toiminnoiltaan. Laitettu LMC:hen lämmöt päälle asunto osaan. Pysty Alden lämpiämään saanti oli aika houkuttelua, kehuvat sitä toiminta varmaksi, en ymmärrä kyllä miksi. Aikaisemmassa autossa ollut primus oli paljon varmempi toiminnoiltaan. Kokemusta on yhdestä molempia ja kyllä ite tykkäsin enempi aldesta, jota tuli myös enempi käytettyä. Se on totta, että joskus pitkän seisokin jälkeen sai aika kauan houkutella aldea ekan kerran tulille, mutta sen jälkeen toimi aina kun junan vessa. Ja lämmityskaudella ei aldea tarvitse kuin kerran sytyttää ja ainut häiritsevä ääni oli jonkin putkiläpiviennin hiljainen napse lämmetessä. Sekin vaiva kyllä poistui kun piti jatkuvalla kierrolla. Kesällä ei helteiden aikaan viittinyt kylläkään lämmmittää siinä pystypannussa tiskivesiä, tuo ongelma ei kovin montaa kertaa kesässä vaivannut Ääni pystyaldelle, vaikka nykyinen puhkuja-poksauttaja-vinkupuulin (3000) käyttäjä olenkin.
eile ajeltu Lahteen ja pikkasen töit.. yövytty Messilässä (maksamatta.. va se toinenjuttu) tänään töit ja ajeltu takas kelloon... aika tyhmältä tuntu kävästä noin päivä töis ja ajaa vähä toist tuhatta kilometrii.. va minkäs teet ku on semmonen työ ja harrastus...
olipa huussi muuten paljo tasalämpösempi lisättyjen pattereitten ansiosta.. vieläku saa veen kiertään lattiassa... Harjoitus tekee mestarin... Joistakin jopa työnjohtajan... Keukeu ![]() Harjoitus tekee mestarin... työnjohtaja onko se sillee että johtaa porukkaa työmaalle ja palkanlaskija alentaa palkkoja vai oonko nyt jotain ymmärtänyt väärin ![]() On näprätty hopeaa,saunottu mutta oon yrittänyt laittaa kuvaa mun saunakaljoista ,mutta en mä tumpelo osaa.Ubuntunkin pilvipalvelun otin mutten ymmärrä siitä yhtään mitään,vaikka etusivulla sanotaan että helppo pilvipalvelin...Kuv a on picasassa mutten saa sitä pienennettyä että sais tänne näkyviin.myrkyn lykkäsi.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 568 569 [570] 571 572 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|