Jari, et uskalla kertoa mistä kysymys! 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jari, et uskalla kertoa mistä kysymys!
![]() Uksallapaks !
Jäi "veret" sisuksiin, pakkanen pani, poks sano sisusta . . . Nuoret pojjaat vaan räpläs älypuhelinta/nettiä ja hoimmat jäi huonolle tolalle . . . . Ei auta jos venttiilin avaa, ei vesi tule välttämättä pois jollei anneta ilimaa ylhäältä . . . Tuo on tuttujuttu Aldenkin kohralla, mutta nyt oli vaan kysseessä sellanen reilu 150kw patteri . . . Ja noin kävi kun ei seurattu "veren" juoksua . . . On näprätty hopeaa,saunottu mutta oon yrittänyt laittaa kuvaa mun saunakaljoista ,mutta en mä tumpelo osaa.Ubuntunkin pilvipalvelun otin mutten ymmärrä siitä yhtään mitään,vaikka etusivulla sanotaan että helppo pilvipalvelin...Kuv a on picasassa mutten saa sitä pienennettyä että sais tänne näkyviin.myrkyn lykkäsi. Siirrä picasasta omat kuvat palveluun ja lataa image resizer ja sieltä 800*600 tms esmes... Töitähän tässä on tehty jo kohta vuorokauden verran. Vielä yksi kyyditys lentokentälle ja pääsee nukkumaan.
On näprätty hopeaa,saunottu mutta oon yrittänyt laittaa kuvaa mun saunakaljoista ,mutta en mä tumpelo osaa.Ubuntunkin pilvipalvelun otin mutten ymmärrä siitä yhtään mitään,vaikka etusivulla sanotaan että helppo pilvipalvelin...Kuv a on picasassa mutten saa sitä pienennettyä että sais tänne näkyviin.myrkyn lykkäsi. Sallittakoon pieni oikaisu käsitteissä? Picasa on ainoastaa kuvien katselu- ja käsittelyohjelma! Ei ne sinun kuvat ole varsinaisesti Picasassa, vaan koneen tiedostossa. Picasalla saat näppärästi pienennettyä kuvat, jos sellaista tarvitset! Kuvan siirto tänne ... avaa kirjoitusosio, klikkaa "lisää kuva kuvapalvelun kautta", klikkaa perheturvallinen, klikkaa "selaa", jolloin pääset omiin kuvatiedostoihisi ... kun sitten löydät sopivan kuvan, niin klikkaa sitä ja sitten oik.alakulmasta avaa .... sitten, klikkaa "siirrä palvelimelle" ja odottele hetki, kunhan tekstikenttään tulee pitkä rimpsu. Se on siinä. Ainakin 4 Mt:n kuvan pystyt näin siirtämään. Muisteltu viime kesää... Caprilla tekis mieli joskus käydä. Huvila meren rannalla on ollut aina yks lempparikirjojani. Siinä mystinen ruottalainen lääkäri rakentaa huvilan Tiberiuksen entisen huvilan raunioille. Kaveri rakastaa lintuja ja lupaa sielunsa viikatemiehelle saadakseen unelmansa toteutettua. Sinänsä hassua sillä kyllähän se ystävämme kuolema meidät kaikki korjaa halusimme tai emme ![]() Joo: Rouvaa polkastu, uuni sytytetty, lehti haettu ja kohta lähen noutaa jonkun ahvenen tosta talon alapuolelta. Rouva laittoi jokin päivä sitten ruistaikinan kuplimaan. Uhkas kohta nousta pyöräyttämään taikinan limpuiksi. Kun tulen pilkiltä niin täytyy vielä ulkoiluttaa tuo parempi puolisko suksijäillä. Sitten onkin aika tulla paistamaan niitä limppuja ja tiedä vaikka sais ahvenkukon uuniin Niin se on= aikainen puoliso madon nappaa ![]() Tapani
"Joo: Rouvaa polkastu" minne polkasit Rouvasi ? utelee tietämätön ![]() mä taidan mennä kans potkaseen ton ukkokullan makkarista kanssain aamiaiselle ![]() hyvää pitkäperjantaita ![]() tästä,kun saan luut vetreytettyä niin alan valmistelemaan iltapäivän illallista sekä muita pikku purtavia illan istujaisiin naposteltavaksi tänään tulee tupaan elämää jotta ei ehdi silloin orgissa roikkumaan ![]() Tapani Itse asiassa samaa minäkin mietin I vai II kakkoseen ![]() no enivei hyvää pääsisäistä täältäkin ![]() Itse asiassa samaa minäkin mietin I vai II kakkoseen nooh emmää ny noin tuhmia aatellut lähinnä , jonnekkin köökkiin tai olkkariin esm. ![]() No ei tässä juuri heräämistä ja aamukahvin keittoa kummempaa ole tehty,eikä varmaan tehdäkkään.Asuntoau tossa nukuttiin poikien kans ens kerran tälle vuodelle,hyvin nukutti.No,jos nyt kuitenkin lähtis käyttämään koiran lenkillä.
Just saavuttu Hietasareen
Tilaa on tervetuloa tänne ![]() Käyty Kopparössa korjaamassa yksi lämmitin.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 569 570 [571] 572 573 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|