Käytiin teatterissa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4918 4919 [4920] 4921 4922 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käytiin teatterissa
Tultu Belforttiin.
Tuntui olevan matkaparkeissa yleinen ongelma että vaikka on 48h/72h aikoja niin pysyviä asukkeja ei häädetä pois. Täälläkin tarjotaan ilmainen sähkö mutta ei riittänyt mulle. No, Ranskasta ulos huomenna. Tämä maa ahdistaa kaikessa mielessä. Hirveä paikka. (olen yrittänyt aina positiivisin mielin tulla tänne mutta täällä nyt on kaikki takapuolesta joka kerta). Eivät edes katuvaloja raaski pitää päällä (kolmas yö ja paikkakunta nyt jossa pimeitä katuja alkuillasta). Sata muuta asiaa lisäksi jotka.... Päivitin Tomppaan uudet kartat, alle puolentunnin urakka, suoraan wlanilla kunhan laturi piti laittaa seinäänLähdön edellä ? Tultu Belforttiin. Ei pitäis matkailla, jos se ahistaa... Kävitkö edes linnoituksella? Pakattu auto lähtö kuntoon aamulla matkaan kohti ensin jyskälää.
^
Mulla tomppa jauho pari tuntia uusinta karttaa sisälle, varmaan navin tehoista kiinni. Reilun 7 gigan ladattu paketti oli nopein vaihe, asennus otti aikansa. Mutta ihan menee aina ongelmitta sisään.
Parturoiduin, itse itseäni komentaen. Hippi lähti ja perinnesiili palasi.
Tapetoitu ahtaassa weskissä seiniä,on semmosta hommaa etten tykkää yhtään
![]() Kävelty 1,5 tunnin metsälenkki Espoon Pirttimäessä. Omien bernien lisäksi 24 muuta lajitoveria mukana ja siihen palvelusväet päälle
Hienot oli polut ja ilmeisen hyvät maastopyörälenkit kesäisemmissä keleissä. Täytyy ottaa tulevan pyöräilykauden ohjelmaan tuolla vierailu. Ei pitäis matkailla, jos se ahistaa... En käynyt kuin juurella. Iltasella tulin, aamusella lähdin. Syömässä keskustassa kävin. No, ei matkailu ahdista kuin ajoittain. Ranskan läpi on vaan ajettava. Nyt Saksan Freiburgissa ja tuntuu oikein hyvältä eikä ahdista enää yhtään. 16 lämmintä ja välillä aurinkokin hetkellisesti näyttäytyy. ![]() ![]() Reilu 36km läskillä paikallisilla poluilla. Luomulla tottakai. Polut talven parhaassa kunnossa ja säätiedotus lupailee saman kelin jatkuvan.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4918 4919 [4920] 4921 4922 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|