Kulkimen pesin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4870 4871 [4872] 4873 4874 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vaihdettu mökkisaunaan kiuaskivet ja nyt kärsimättömänä odotellaan et pääsee löylyihin
Saavuttu mökille ja saunan lämmityksen ohessa ruuanlaittoa. Jösses, että on pimiä jo heti seittemän aikaan. Vaan eihän se auta, pitää kytkeä lisää valoja päälle.
Kaverin kans heidän mökillään maailmaa vääntämässä jengoilleen
.No otettiin kumitela Kubotasta pois ja sen kiristin systeemi uutta varten.Kohta mennään paljuun.Saateltu vanhaa hyvää työkaveria eläkkeelle. Mukavissa merkeissä ja pienessä hönössä, mikäs sen parempi tapa.
![]() Vaihdoin pakkivalokatkaisija n, tankkasin vedet ja lähdin puskiin.
Kätelty Kakolan miestä🤠 Kuka se on? ------------ Poistin vedet vessan huuhtelupuolelta. Jos sattuisi tulemaan kylmä. Minulla ei tule, kohta 10 päiväksi lämpimämpään. Sua tiiä, viihtyykö kulkija turistisaarella. No on siellä muutakin. Hyi helkkari, sorry. Just suunnitellaan mihin mennään kun kevät pilkottaa. Kuunnellaan Jeff Beck On Tour:ia
Leikkasin pensaita nurin ja kaikki kesäkukat katkoin, varmaan 5 kottikärrillistä tuli rojua. Vävypojan sormuksen oioin, oli mennyt ihan littuun kun sai kiekon sormeen, sormi murtui, paksu sormus oli ihan litussa, kerkesi ottaa sormuksen pois sormesta ennenkuin sormi turposi. Vaarallista tuo urheilu..
Hyi helkkari, sorry. Just suunnitellaan mihin mennään kun kevät pilkottaa. Kuunnellaan Jeff Beck On Tour:ia Varmaakin matkamessut odotetaan laivalippua varten, helmikuun alkupuolella pojan luona Brysselissä pari päivää, siitä katsomaan Bretagne talvea rantaa pitkin etelän suuntaan ja joskus huhtikuun loppu puolella takaisin ![]() Hyi helkkari, sorry. Kohde ei eroa juurikaan siitä alueesta, missä olet usein käynyt viime vuosina. Mitä nyt olisi aika kallista viedä kulkine sinne. ![]() Seuramatkalle minua ei ole saanut nyt 20 vuoteen ja se edellinenkin oli Calabriaan, jonne olisi ollut hiukan hankala päästä itse reitittäen. Hotellissakaan en asu vaan vuokrataan aina asunto. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4870 4871 [4872] 4873 4874 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|