rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9778398 kertaa)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:51
  • Epsoo
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #66375 : 17.12.2021 kello on 18:27 »
En mä niin m**kku jätkä ole kuitenkaan että ajojärjestelijäks sopisin ;D

Aattele, voisit rikkoa sterotypioita juitsareista  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:33
  • Retkeilijä
« Vastaus #66376 : 17.12.2021 kello on 18:27 »
Päästy juuri leiriin💪 Rautalankaa pitäisi hiukan tulla orkesterilta🎸

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #66377 : 17.12.2021 kello on 18:33 »

Mökillä limtuja ruokkimassa. Lähde oli sula, ja vrtasi järveen.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.12.2025 kello on 16:33
  • viihtyy puskissa
« Vastaus #66378 : 17.12.2021 kello on 18:33 »
Onko Armas käynyt Iirilässä? Hiukan mun nuoruuden maisemissa tunnut kiertävän :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:33
  • Retkeilijä
« Vastaus #66379 : 17.12.2021 kello on 20:16 »
En oo mut Kaunistossa kyllä tansseissa ja avannossakin.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #66380 : 17.12.2021 kello on 20:19 »
Hammaslääkärissä vetivät yhden vanhan juuren pois, kaupassa käyty ja Sedän luona, viety joulukukka,suklaata ja joulukortti.Setä oli ylpeä kun kävin ton kuntouksen läpi, no kieltämättä minäkin olen itsestäni ylpeä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:12
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #66381 : 17.12.2021 kello on 20:41 »
En mä niin m**kku jätkä ole kuitenkaan että ajojärjestelijäks sopisin ;D
Mä olin nuorempana ajojärjästelijä, mulla oli hyvät firman ja yksityiset kuskit. Kun olin liian hidas trukkikuski ja ajojärjästelijä oli taasen hyvä trukkikuski mutta hankala asiakkaille niin vaihdettiin paikkoja.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.07.2022 kello on 14:08
« Vastaus #66382 : 17.12.2021 kello on 22:04 »
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 10.12.2021     kello on 18:45
Huhhei,se on sitten pitempi saikku :o.Tuleeko jollekin sanktioita?

Lainaus käyttäjältä: Hesus 10.12.2021 kello on 18:59
Ainakin menee tutkintaan

Noilla alapuolella olevilla tiedoilla ei taida muille sanktioita  tulla kuin jo sanktiot saaneelle eikä hänellekään enempää.
Mutta hyvä ettei käynyt pahemmin.

Eikun olin laittamassa sidontaliinaa pressun ja taakan välissä, korkea kolli niin en saanut laitettua lavalta suoraan, a-tikkaat ei ois sinne väliin mahtunut, niin nousin ensimmäiselle kapelilaudalle, yhden liinan sain mutta sitten lauta halkesi.

Tiesin tietty ettei ole 100% turvallista, mutta en kyllä ajatellut että lopputulos ois näin raju kun tippuu alle metristä jaloilleen Thumbd

Korkeammallakin on monesti hypätty alas, mutta nyt todennäköisesti kurotin polvet suorana, niin ei ollut mitään joustoa. Pakkasta oli -24 niin sievin työkenkien pohjakin oli kivi kova.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:54
  • viva la France
« Vastaus #66383 : 17.12.2021 kello on 22:54 »
Maalaiskylässä kun asutaan, niin ei ole Lucia neidon kulkuetta, mutta isännät koristelee traktorit jouluvaloin ja ajelevat kulkueena ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:03

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 9.12.2025 kello on 03:29
  • Escucha el Oi!
« Vastaus #66385 : 18.12.2021 kello on 04:40 »
Noilla alapuolella olevilla tiedoilla ei taida muille sanktioita  tulla kuin jo sanktiot saaneelle eikä hänellekään enempää.
Mutta hyvä ettei käynyt pahemmin.

Jos oikein kaivetaan niin aina löytyy joku jolla on vastuu.

Esimerkiksi: kuljettajalla on vastuu kuorman sitomisesta, mutta lähettäjällä on vastuu neuvoa miten se tehdään.

Onneksi kysyin miten ajattelitte että miten saan kuorman sidottua , lähettäjällä ei ollut asiasta mitään mielipidettä, esitin oman näkemykseni ja sain sille "siunauksen".
Asiaa tutkivan työturvallisuustark istajan(?) kanssa kun juttelin niin ei hänelläkään ollut asiaan ratkaisua.

Enkä yritä sanoa että eikö laudan päälle astuminen olisi loppuviimein ollut oma ratkaisuni, vaan juurikin sitä, että olen käynyt yli tuhannessa eri firmoissa lastaamassa, niin kaikissa ei tiedetä kenen vastuulla kuorman sitomissuunnittelu on - tavaran lähettäjällä. Moni viittaa kintaalla ja letkauttaa "ei ole mun murhe, sinähän se ammattikuljettaja olet"

Ja selvennykseksi vielä, kyseinen toimenpide oli kyllä maltisimmasta päästä mitä ratkaisuja näkee välillä varsinkin itäblokkikuskien taholta. Niiden strapetsitsiteilija liikkeet ovat sellaisia että epäonnistumisen myötä ei pelkkä poikkimennyt raaja ole mitään   ???

Paperilla ja kursseillahan se on aina helppo esittää mitä saa tehdä ja mitä ei, mutta käytännössä ei olekaan aina niin yksiselitteistä.
Jälkiviisaus on vielä helpompaa, mutta ei se kyllä lämmitä kun täältä sairaalan vuoteelta tilailee aamuyöllä lisää kipulääkkeitä.

Eiköhän tästä jouluksi päästä kotiin Thumb joten hyvää joulun odotusta kaikille :)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:25
« Vastaus #66386 : 18.12.2021 kello on 09:54 »
Paronille todella korkea hatun nosto.
Jatka kirjoittelua, mukava nähdä tilanteen pysyvyys. Itsellä ei humalaa ole aikoihin ollut, joten omakohtaista ei ole.
Lähinnä ajattelen että kun kirjoittelet voisi tulla tunne onnistumisesta itsellesi ja sitä kautta omatunto toivottavasti muistuttaa, mikäli tilanne aikoo muuttua.
Aivan mahtavaa ollut seurata sinun tilannetta, enkä toivo että lopettaisit päivityksiä.

Täällä foorumilla onneksi vielä kirjoittajia. Itselläni ei ole facebookia, joten sitä en halua alkaa seurata.

Lämpimät onnittelut Ristolle miehen työstä.

Lämmintä ja onnellista joulua kaikille jotka tätä seuraavat, älkääkä jättäkö vanhaa toimivaa foorumia.
Ylläpitäjille kiitokset ja intoa jatkaa.
Vielä KAIKILLE ONNELLISTA JOULUA.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:12
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #66387 : 18.12.2021 kello on 11:27 »
Pihasaunaa pesen, eihän tuossa paljoa pesemistä oo.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:43
« Vastaus #66388 : 18.12.2021 kello on 13:01 »
Lumitöitä....

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:51
« Vastaus #66389 : 18.12.2021 kello on 13:23 »
Aamul katsottu jäkist suomi Kanada 4-1 ja nyt tultu 6km lenkit niin sitte sapuskaa tekoa ja syönnin jälkeen ettoset ehtool saunaan ,eik sii ol yhrel päiväl tarpeeks.