|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4423 4424 [4425] 4426 4427 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Iltaa taas kaikki
Toivottavasti on hyvä fiiilis lukea yhtä kertomusta minun elämän ajan jaksosta, ja toivon myös sitä jos joku meistä tällä foorumilla on saanut jotain apuja/neuvoja, niin olen ylpeä heistä Vähän huumoria elämään..Iltaa taas kaikki Onnea Paroni Olis hyvä jos nämä jutut olis omassa ketjussa, niin ei katoaisi tänne tavallisten päivien sekaan ![]() Olis hyvä jos nämä jutut olis omassa ketjussa, niin ei katoaisi tänne tavallisten päivien sekaan Samaa olen ajatellut jo pidemän aikaa. En kuitenkaan saanut aloitettua uutta ketjua, vaikka mielessä oli. Epäilin että asiasta keskustelu ei kuitenkaan sinne olisi siirtynyt?
Ei tarvitse. Huomenta kaikille tasapuolisesti! Nyt on ympyrä sulkeutunut ollaan kotona
Laita vaan Risto kuulumisia kotoakin, kyllä tänne mahtuu
Huomenta kaikille tasapuolisesti! Nyt on ympyrä sulkeutunut ollaan kotonaTsemppiä ja voimia sillä niitä tarvitset valitsemallasi tiellä. On niinkin läheinen kokemus asiasta kun oma veli vuosien juomiskierteen jälkeen laittoi korkin kiinni ja hän sai parhaan avun akupunktiosta. Ei tarvitse. Vaimo on kertonut, että ainakin helpottaa, varsinkin kielitaidotonta. Suoritetaan piippausen jälkeen henkilökohtainen tarkastus "pistoolilla", ja kopeloimalla. Jalka kipsattu
Vaimo on kertonut, että ainakin helpottaa, varsinkin kielitaidotonta. Suoritetaan piippausen jälkeen henkilökohtainen tarkastus "pistoolilla", ja kopeloimalla.Todistuksesta ei olisi mitään hyötyä, sillä se olisi terroristinkin helppo väärentää. Ja vaikka jonkinlainen todistus olisikin mukana, tarkastus tehdään aina, jos portti hälyttää. Toki tarkastusta nopeuttaa, jos jollain lapulla voi kertoa tarkastajalle, mistä metallia löytyy. Minullakin on lantiossa 20 cm terästä ja kenttien käytäntöjä tuli testattua kolme vuotta sitten: Helsingissä ja Aberdeenissä portti ei hälyttänyt, mutta Lontoon Heathrowlla kyllä sekä meno- että paluumatkalla. Kerroin jo tarkastukseen tullessani, että on metallia lantiossa, niin ohjasivat sitten mikroaaltoskannerin kautta. Jalka kipsattu No nyt voit keskittyä vaikka työnjohtohommiin, muut tekee ja joulukiireetkin sattu sopivasti... 😂 No nyt voit keskittyä vaikka työnjohtohommiin, muut tekee ja joulukiireetkin sattu sopivasti... 😂 En mä niin m**kku jätkä ole kuitenkaan että ajojärjestelijäks sopisin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4423 4424 [4425] 4426 4427 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|