Ootte lähempänä, minä en diiseliä siihen tätiin uhraa.
Hybridikö se on nyt uusi auto?
Ja sähkö + pensa?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3566 3567 [3568] 3569 3570 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ootte lähempänä, minä en diiseliä siihen tätiin uhraa. Hybridikö se on nyt uusi auto? Ja sähkö + pensa? Hybridikö se on nyt uusi auto?Ei kun meinaan jotta nämä stadidin kovikset antaa sille pippeliä Lumitöitä matkakulkineella..
Ulkona oli -30 ja tuvassa -23,5. Laiton alden pöhisemään, jospa se huomiseksi ois lämmenny sen 45 astetta Ei kun meinaan jotta nämä stadidin kovikset antaa sille pippeliäSorry, mitäkähän sä taas meinaat. En ole tuonut stadilaisia missään kohti esille. Sanoin miten sun yh-äidit pärjää kun olet yöt töissä ja päivät kursseilla. auttakaa joku häntä, please ![]() Ei ole.Mutta taas päästy asioissa eteen päin, ja tavallaan sitä mitä haettu vanhuuspäivilleHuilataan vasta hauvassa. ![]() Ihan rehellisesti sanoen en enää tahdo ymmärtää, mitä diplomaatti viesteissään tarkoittaa.
Eli jos lähettäisi ne sellaisina, että ovat ymmärrettävissä, tai sitten ei lähettäisi ollenkaan. Ei kun meinaan jotta nämä stadidin kovikset antaa sille pippeliä Ihan rehellisesti sanoen en enää tahdo ymmärtää, mitä diplomaatti viesteissään tarkoittaa.Sitä vaan, jotta stadissa jo ainkin yks kovis.Nim. Merkkiä en laita syntyy sota! Niin kävis Tätiä vähän Avittamassa. Täälä odotellaan työvuoron alkua jo. No nyt varmasti kaikille selvisi paronin asia. Kiitos Risto
No nyt varmasti kaikille selvisi paronin asia. Kiitos Risto Eli ei ota eteen? Eli ei ota eteen?Kyllä ottaa eteen Mutta sillä etelän suunalla miehet valmiina Ihan rehellisesti sanoen en enää tahdo ymmärtää, mitä diplomaatti viesteissään tarkoittaa.Kato kun se raukka luuli että tyrkytän itseäni..... Ei kiinnosta ollenkaan jotkut tippakosken daamit Omakin on jo ollut kauan. Hohhoijaa...Älä muuta virka ![]() Mutta itse kävin mm Salon radiomuseossa ![]() ![]() Kato kun se raukka luuli että tyrkytän itseäni.....Jotain uutta ![]()
Tämän päivityksen voisi laittaa myö "Viimeisin hankinta" otsikon alle, vaan nyt se tulee tänne.
Olin Biltemassa etsimässä aivan jotain muuta, kun huomasin alemmassa kuvassa olevan valaisimen. Se sopi kuin "nyrkki silmään" siihen paikkaan, mihin suunnittelin led-nauhaa, paikka näkynee kuvasta. Jo sain yrjöltä nauhaa enkä ollut ehtinyt tilata tasasuuntaajaa. Se olisi maksanut n.45€+ lähetys. Tuo valaisin oli n. 15. Ylemmän kuvan jakorasiaan löysin kiinnikkeet. Rasian kiinnitin kirjahyllyn jalkaan pöydän alle. Näin sain pienemmät rasiat pois, toisen lattialta ja toisen pöydältä. Työpöytä siistiytyi huomattavasti. ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3566 3567 [3568] 3569 3570 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|