Palattu vaunulta kaupungiin, sain vedet tulemaan huoltorakennukseen 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3564 3565 [3566] 3567 3568 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Palattu vaunulta kaupungiin, sain vedet tulemaan huoltorakennukseen
Olet jo ensi kesän matkaillut? Päivämäärät ei taida täsmätä
Olet jo ensi kesän matkaillut? Päivämäärät ei taida täsmätä Kiitos huomiosta. Pitääpä korjata Tänään käyty kesämökillä pudottamassa vaunun päältä lumet.Lähes puoli metriä olikin jo kertynyt.
Todettu että joukkoliikenne ei ole mua varten.
Menomatka: aikataulun mukaan 1h40min. Tänään meni 3h10min Paluu: aikataulun mukaan 1h40min, meni 2h30min. Ei innosta 6h käyttää 71km x 2 matkaan (joka ruuhkassa 1.5h/sivu autolla, ilman vajaa tunti) Lisäksi rahaa meni: 10 eur metroon ja 24.80 eur junaan. (dieseliä olisi mennyt 10l = 15eur)
Kaivettu ja lapioitu caddy hangen alta.Pantu isäntä asentamaan siihen akku ja siirtämään se tallin eteen.Etukumit men pas#aks ja takaset saattoi hiukan jumittaa
. Haettiin vanhimmat tyttäret työntämään ,kun ei se muuten olis liikkunu minnekkään. Ja pakkasta oli 23 hrrrJa pakkasta oli 23 hrrr Teilläkin on jo lämmennyt. Lapsenvahtina olin aamun, menoa ja meininkiä riitti kuten myös vaipanvaihtoa.
Lapsenvahtina olin aamun, menoa ja meininkiä riitti kuten myös vaipanvaihtoa. Sama lysti minullakin. Ainahan pienten kanssa mukava on. Seurattu fillarikilpailua, Lotta Lepistö otti kauden avauksessa voiton Toward Zero kisassa.
Seurattu fillarikilpailua, Lotta Lepistö otti kauden avauksessa voiton Toward Zero kisassa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3564 3565 [3566] 3567 3568 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|