Monikaan ei voi huvittua näistä rahvaiden ihmettelyn aiheista, kun heillä kaikki ikkunat on peitetty. ... Jokainen tyylillään...
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3189 3190 [3191] 3192 3193 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Monikaan ei voi huvittua näistä rahvaiden ihmettelyn aiheista, kun heillä kaikki ikkunat on peitetty. ... Jokainen tyylillään...
Ihmetellen minäkin katselin, kun joku oli loimittanut Kattivankkurissa integroidun Hymerin. Mutta asuntovaunuilijan leiriytymistyömaa on vielä viihdyttävämpää katsella, meillä kokoonnutaan koko perhe pöydän ääreen sitä ihmettelemään.Itse viimeksi katselin Thassoksella kun a-autoilija lähti kulkimellaan tutustumaan saareen. Tavarat pakkasi ja osan pihalle kasoihin. Illalla tuli ja laittoi pihalla olleet tavarat tuulettumaan kun kuulemma ötököitä joka paikka täynnä. Ei viitsinyt ees naureskella kun säälitti ja lähdimme pelkällä veturilla kiertelemään vuorille ja kyliin. Asiassa on aina monta puolta. ![]() Itse viimeksi katselin Thassoksella kun a-autoilija lähti kulkimellaan tutustumaan saareen. Tavarat pakkasi ja osan pihalle kasoihin. Illalla tuli ja laittoi pihalla olleet tavarat tuulettumaan kun kuulemma ötököitä joka paikka täynnä.Sen takia on hyvä,kun vaunussa on toi etuikkuna, niin voi kytätä toisten tekemisiä Ja K.E.V itse kanssa naureskellut samalle asialle ![]() Silloin harvoin kun leirintäalueelle olen mennyt, on aina ihmetellyt asuntovaunun saapumista.
Ensin juoksennellaan katselemassa minne sovitaan, sitten yritetään ajaa milloin mistäkin kun vehkeet ei mutkissa taivu. Sitten alkaa se vaunun ympäri juokseminen veivi kädessä. Ruvettaan rullailemaan kankaita pitkin seiniä, eikö nämä vaunuilijat ole kuulleet kotelomarkiisista ? Ja sen jälkeen alkaa julmettu kilkutus, olo on kuin olisi betonilaudoitus työmaalla. Iso säkillinen tappeja hakataan maahan ja noidutaan etelän kovaa maata. Naruja kulkee ristiin rastiin, väliin kuuluu hirveä noituminen kun joku on turvallaan maassa ja kangas repsottaaa pitkin seinää. Ja aamulla aloitetaan seitsemältä sama toisin päin, kun oikeat ihmiset vielä nukkuu ![]() Silloin harvoin kun leirintäalueelle olen mennyt, on aina ihmetellyt asuntovaunun saapumista.Mulla tulee onneksi toisenlainen markiisi Ja eivät liikkeet suosittele kotelomarkiisia vaunuun, kun kaikkien ylimääräisten reikien tekeminen ei ole hyvä juttu, vaunuissa on telttaura ![]() Mulla tulee onneksi toisenlainen markiisipitää etsiä ammattimies laittamaan se kotelomarkiisi, ne laittaa sen ilman reikiä, kuten se on nykyisessänikin. Tietysti jos on niin heikot seinät ja katot vaunuissa, niin se on eri asia ![]() Itse viimeksi katselin Thassoksella kun a-autoilija lähti kulkimellaan tutustumaan saareen. Tavarat pakkasi ja osan pihalle kasoihin. Illalla tuli ja laittoi pihalla olleet tavarat tuulettumaan kun kuulemma ötököitä joka paikka täynnä. Myönnetään, että menee mullakin joskus kesäisin 10-15 minuuttia markiisin laskuun, maton levitykseen ja kalusteiden ja grillin nostamiseksi pihalle. Tämä on kyllä se karavaanimatkailun ikävin puoli. Onneksi talvella käsijarrun vetäminen on se suurin työ. pitää etsiä ammattimies laittamaan se kotelomarkiisi, ne laittaa sen ilman reikiä, kuten se on nykyisessänikin.Hah,hah Eiks sullakin ole veivi kotelo markiisissa Sähkökin on keksitty niihin ![]() Hah,hahKahtellaan jos jotain keksisi sillekkin asialle ![]() Ihmetellen minäkin katselin, kun joku oli loimittanut Kattivankkurissa integroidun Hymerin. Jos kukaan ei ole kertonut, niin yksinkertaisella ikkunalla on tapana kerätä kosteutta ja jopa jäätyä ulkoa, kun on pakkaskeli. PS. tämä ei koske niitä joiden mielestä +26 on sopiva sisälämpö. Jos kukaan ei ole kertonut, niin yksinkertaisella ikkunalla on tapana kerätä kosteutta ja jopa jäätyä ulkoa, kun on pakkaskeli.Eikä niitä joilla on lämmitys myös eteen kojetaululle ![]() pitää ostaa joku muu kuin hymeri jos siinä on tuommoinen ongelma. Eikä niitä joilla on lämmitys myös eteen kojetaululle Turhaa lämmitystä se silti on. Kattivankkurissa oli viikonloppuna yöllä 25 astetta pakkasta ja tuulilasi oli kirkas. Yöllä sisälämmöt noin 19 astetta ja päivällä 22 astetta.
Mulla on Hymerissä edessäkin Truma, mutta käytän sitä vain puskissa. Kukin ihmettelee eri asioita.
Minä sitä, minkä vuoksi investoidaan suuri summa vain siksi, että muutamalla pakkasreissulla ei tarvitse käyttää viittä minuuttia peiton asentamiseen. Ja sitä erityisesti, minkä ihmeen takia talvikäyttö on kulkineenvalinnan tärkein peruste, jos ei harrasta aktiivisesti talvilajeja tai ole kausipaikkaa tai muuta erityistä syytä talvikäyttöön. Kyllä on mukavinta reissata silloin, kun lämppäriä ei tarvita ollenkaan tai vain vähän yösydämellä, ja istuskella kulkineen edessä markiisin alla grillaamassa, virvokkeita nauttimassa ja syömässä, ulkoilmasta nauttien. Mieluiten vielä jossain ihan muualla kuin niillä samoilla muutamilla alueilla vuodesta toiseen. Mitä etäämmällä sen parempi. Samaan keskustelu päätyy kuin tämän kohta kymmenen foorumeita seuratun vuoden aikana tähänkin saakka. Toiset kertovat, miten asiat tekevät; toiset taas sen, miten hänen itsensä ja kaikkien muidenkin pitää asiat tehdä. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3189 3190 [3191] 3192 3193 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|