Mukava kun on pilvistä, ei auto kuumene heti aamusta. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2862 2863 [2864] 2865 2866 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mukava kun on pilvistä, ei auto kuumene heti aamusta.
![]() Aattele miten helppoa, kun vaan rupesit....Huomenta vaan! Totta puhut Palattu kotia kauppojen kautta,tuli ostettua parit työhousut,sukkia,alushosuja ja ruokaa
Liitytty taas ammattiliittoon Liitytty taas ammattiliittoon Ja mihinkäs liityit? Lähdettiin sällin luokse oluelle, sainkin mukin konjaakkia. Syykin selvisi,oon sitte tulossa yhdennennentoista kertaa vaariksi.no se on vuoden vaihteen juttuja. Kippis sille.
Lähdettiin sällin luokse oluelle, sainkin mukin konjaakkia. Syykin selvisi,oon sitte tulossa yhdennennentoista kertaa vaariksi.no se on vuoden vaihteen juttuja. Kippis sille.Onnittelut et kaikki lapsenlapset sopii seuraavalle karavaanailuretkell e kyytiin ![]() Kiitti Jamppa. Harmi kun ei mulla ole kuin C Kortti. Mitäs kirjaimia kortissa pitäisi olla jotta linja-autoa sais ajaa. Paljonkohan sellasen ajaminen maksaisi.
Ja mihinkäs liityit?Pam,joka on meidän liitto
Varasin laivamatkat Ruåtsiin ja takaisin. Meinasi tehdä tiukkaa jo.
Olemma juopotellee oikeilla veto-autoilla ajelevien automiehien kanssa. Kyllä on dieseliä palana ja mäet on ollu isoja, mutta ylös on päästy
![]() Onneks nämä aamulla lähtee helsingin kautta pohjoseen😉 Toisella o joku veellä alkava, mutta toisella oikia Betz😉 Jokohan tuota tohtisi kauden korkata ekalla yöpymisellä vaikka melko vilpakkaa yötä lupailevat = siinä saisi Truma jo pikkasen töhistäkin että pitäisi tuon kesävaunun lämpöisenä, joskos ihan pakkasellekin yöllä vielä mennee
![]() Täytetty esitiedot ajokyvyn arviointia varten lappua
![]() Pitäsi maanantaiaamuna mennä tarkistamaan se lääkäri ja näkökyky ABECEDE ajo-oikeutta varten ![]() Jos sen saisi vielä pitää seuraavat viisi vuotta ![]() Viety kaverit lentikentälle, pakattu matkamökki. Eli iltapäiväksi saksaan Aachen ja illaksi Julich. Maanantaina sitten takaisin.
![]() 300 km yhteensä, ei taida saada sankarimatkaaja pisteitä ? ^Mites toi sankarimatkaaja määritellään?
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2862 2863 [2864] 2865 2866 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|