|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Tänään meidän 16 vuotias sokea kissa pääsi kissojen taivaaseen,hautasin sen meidän pihalleNe joilla ei ole lemmikkiä niin eivät ymmärrä tätä mutta osanottoni "perheenjäsenen" poismenon johdosta. ![]() Onhan ne mainioita otuksia nuo lemmikit,aina iloisia kun tulee kotio. ![]() Kunhan pystyt niin uusi kissa taloon.Elipä muuten vanhaksi. Perattu 20 litraa mansikoita ja tehty isosta osasta hilloa, lapsille vähän kiisseliä ja vielä jäi jääkaappiin huomiselle 5 litraa. Mitähän niistä vielä tekis? SORRYYY...NO Voi perjantai.......... .totaalisesti unohtanu tai muistin kyllä ,mutta en muistanu mihin olen sen piilottanu. Se varmaan sekotti kanssa muistamista kun tuli yllättäin viikon retki asikkalaan toisen tyttäremme luo kyläileen. Pitää nyt vielä katsoa jos sillä vielä tarvetta on löytyisikö se navetan takaa romuläjästä. Paremmin kuin muistan ,niin olen saattanu sen heittää sinne tarpeettomana. ![]() Tänään meidän 16 vuotias sokea kissa pääsi kissojen taivaaseen,hautasin sen meidän pihalle oi voi ![]() joskos nyt olis hänel hyvä olla siellä kisujen taivaassa kaks kisua olen hautaan saattanut ja yksi on tässä meidän pihamaassa suloinen sulo kisulimme joka joutui kisujen taivaaseen jo 4v syöpä vei sulo kisulimme pois täältä kivuliaasta elämästä ![]() ![]() Vaunu pesty sisältä luutulla ja vesisade ulkoa reissun jäljiltä. Autoon opetuspoljin paikalleen ja katsastuskonttorill e joku päivä sen jälkeen poliisin luo lupaa hakeen. ISO aika homman olet ottanut vaikka en tiedä ammattias ![]() saattaa olla että tuo opetus on hyvinkin tuttua hommaa ![]() mutta oli tässä yksi tuttu joka aikoinaan haki kans ajo-opetuslupaa ja ajaa ammatikseen mm. ulkomaillakin .. pitkää rekkaa eipä vaan läpässyt ajo-opetus lupaa jolla olis tyttärensä opettanut ajamaan jotta ei tunnu sen luvan saanti kovinkaan helpolle hommalle saati sitten opetus ![]() muistelee nyt silloista omaa ajokoulu aikkaansa vain ![]() Hyvin meillä tyttären kanssa tuo toimi ja ainoastaan kerran nousi ratin takaa liikennevaloissa ja meni bussilla kotiin. Myöhemmin olemme molemmat pitäneet tuota todella hyvänä ja antoisana tapana opiskella korttia varten. Opetusluvan saaminen ja polkimen asentaminen on tuossa se helppo osa. Sen myöhäisteinin kanssa kommunikoiminen ja opettaminen on se vaativampi. Aikaisemmat olen opettanut (jo toinen kirjallinen viellä voimassa). Aina on samalla kyydillä tultu kotia jos ei lähtiessä ole muuta sovittu, tytön kanssa lähdettiin ihan alusta asti, poikien kanssa ei ihan aakkosista.![]() Lähtevät aamulla, jos luoja suo sekä selviävät, kohden naantalia ja siitä kapelsääriin-malmöstä-taravemydeen-kohden kotia. Juu saunottu on pitkän kaavan mukaan-parit munalöylyt, syöty navat turvoksiin(ei sikaa) jopa juotukin sillai pikkasen ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 282 283 [284] 285 286 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|