Luettu lukemattomia viesteja, kaikesta estelysta huolimatta.Suotta ujostelet, kirjoittelemaan vaan aktiiviselle palstalle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Luettu lukemattomia viesteja, kaikesta estelysta huolimatta.Suotta ujostelet, kirjoittelemaan vaan aktiiviselle palstalle. kaikesta estelysta huolimatta. Ja mitähän tämäkin oikein tarkoittaa?
Luettu lukemattomia viesteja, kaikesta estelysta huolimatta. Ja mitähän tämäkin oikein tarkoittaa? Eikö Doro asu kahdestaan vaimonsa kanssa. Vaimo ilmeisesti koittaa estää pääsyn tietokoneelle, tai tälle sivustolle. Tämä siis minun teoriani. Eikö Doro asu kahdestaan vaimonsa kanssa. Vaimo ilmeisesti koittaa estää pääsyn tietokoneelle, tai tälle sivustolle. Tämä siis minun teoriani. No se selittäisikin paljon, orgi ollut liian kiinnostava ja vienyt liikaa aikaa yhteiselolta... ![]() Luettu lukemattomia viesteja, kaikesta estelysta huolimatta. Katsastettu henkilöbiili..läpi meni kerralla
..vain vänkärinpuolen etuparkki pitää uusia että vähällä pääs tälläkertaa.jöses mitä kala saaliita Mitä sitä ite niin pal vaivaa näkemään. Säkö oot tommonen virtualinaikkonen, ni tottahan tuut valmiille tulille ton mun rouvani kera ![]() Vardage Luna, vardage Mare.... ![]() kiitos Tapani kutsusta
saatanpa tuot poiketakkii kunhan ilmoja passa ![]() Ja mitähän tämäkin oikein tarkoittaa? Tarkoitta sita, etta omalta koneelta en paase kirjautumaan sivuille. On kielto paalla. Kuten sulle yv:na mainitsin. Nyt alan ymmärtää niitä infossa pyörineitä orggisjuttuja..
![]() Katsastettu henkilöbiili..läpi meni kerralla Paljonkos maksoi katsastus.? Itelle tuli mainos uudelta asemalta ja tarjous katsastuksesta päästömittauksineen 57.-
Vähän matkaa kotoa lähdettyämme nopeusmittari ja vakkari lopetti toimintansa. Liekkö vaijeri katkennut. On se tämmösellä kulkimella, jossa kone on alitehoinen, hankalaa eteneminen ilman vakkaria. Yhäkkin sitä mieltä jos kahdesta valita, ilmastointi vai vakkari. Vakkari. Ei kysyvä tieltä eksy. Kuopiosta löytyi firma (Piirola) joka korjaa/valmistaa nopeusmittarin vaijereita. Meikäläisen autovanhuksessa on kiekkomittarikin vaijerilla, tekevät uuden vaijerin siihenkin. Pitkästä aikaa näkee kierroksetkin taulusta. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 280 281 [282] 283 284 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|