Tänään oli pelipäivä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2310 2311 [2312] 2313 2314 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään oli pelipäivä.
Pesin Haimerin seinät. Kukahan tulisi vahaamaan sen? Iihaa. Ei ole näkynyt Iihaata, niin iha ite oon vahannut osan keulasta. Ei ole näkynyt Iihaata, niin iha ite oon vahannut osan keulasta.Paremmin on sinulla hommat, minulla ei ole edes vielä pesty, mutta vahan ostin jo 2 kk sitten. Ilmoitin itseni Paavo Nurmi maratoonille
Pyykkiä pesen. Tai kone pesee, minä istun kämppärin terassilla Camparisoda edessä ja suunnittelen huomista. On tässä vielä yli +20 C, lyhyissä sortseissa tarkenee.
Huomenta vaan!Aamu kahveet tippuuKeritty tekemään vaikka mitä Puutarha myymälät kierretty ja etupihan puut,pensaat ja kukat ostettu ja istutett. Enpä kerinnyt enää kuin muutaman neliön pihakiviä asentaa. Oisin vielä hetken tehnyt mutta itikat alko häiritsemään. Niin kerkisin vielä kärrilliset multaa ja kivituhkaa hakea.
Kyllä kai sitä kohta joutaa nukkumaan
![]() Töitä kovasti, nyt joutaakin sitte unille niin jaksaa taas seuraavan yön.
Tämmöstä kuolattu Kahtelehan Tiplomaatti sieltä autopuolelta kuljinta. On helpompi liikkkua, ja tulee sitten liikuttua. Tämmöstä kuolattuElä kauhiasti kuolaa, männöö likaseksi. Olihan tuolla oikein nimetty sinulle vuodekkin, parivuode TDS ( Tikkakosken Diplomaatti sänky ) ![]()
Elä kauhiasti kuolaa, männöö likaseksi. Olihan tuolla oikein nimetty sinulle vuodekkin, parivuode TDS ( Tikkakosken Diplomaatti sänky ) Aivan. Mutta minä ajelin kätevästi Kainuun korpimetsiin. Eikä ollut vaunua mukana raahattavana. Tuskin olisi tullut lähdettyäkään vaunun kanssa. ![]() Kahtelehan Tiplomaatti sieltä autopuolelta kuljinta. On helpompi liikkkua, ja tulee sitten liikuttua.Jos mulle tulee M-Auto,niin soittakaa valkotakkiset ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2310 2311 [2312] 2313 2314 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|