|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1837 1838 [1839] 1840 1841 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Millainen aamupala?! pelkkää kahvia Onneksi lääkäritkin nykyään sanoo, että aamupalaa ei ole pakko syödä. Mulle ei ainakaan putoa ruoka aamulla. Ellei sitten joku kultainen ihminen paista munaa ja pekonia; niitä mä kyllä söisin ihan mielelläni! ![]() Saavuttu Hietasaareen ja ilmastointi hyrisee taustalla
![]() Saavuttu Hietasaareen ja ilmastointi hyrisee taustallaMitä on Ristolla ohjelmassa hietsussa? Mitä on Ristolla ohjelmassa hietsussa?Kello 18.00 perhesauna ja oleilua ja pyhänä kävästä 90 vuotis synttäreillä ja ensi viikolla hoitaa isännän tehtäviä Mitä nyt muuta voi tehdä kuin olla ilmastoidussa vaunussa kattoo telkkaria , olla orgissa ja juoda kaljaa?
![]() Itse lähden kohta Kopparöön ja ajattelin mennä rannalle savustamaan fisua. Kai se on mukavaa. Täällä istutaan yövuoron ja parin tunnin unien jälkeen varjossa ja juodaan itsetehtyä sangriaa. Onneksi tuulee aika kovasti!
Joutuu melkein ottaan toiset päikkärit, on aika väsy olo! Mitä nyt muuta voi tehdä kuin olla ilmastoidussa vaunussa kattoo telkkaria , olla orgissa ja juoda kaljaa?Saunan jälkeen vasta grillataan Tuliko kirotusvirhe?Ei tullut Jos meinaat koffia Päivän homma valmis eli nyt vois vaikka oluilla.Lämpö on saavutta etelä-Suomenkin ![]() Polkasin fillarilla 30km lenkin, lämmintä oli . Oli aika kesken asuntomessualue, ja yhden puretun skootterin bongasin mettäpolulla fillaroidessa.. nappasin kuvat raadosta ja valmistenumerokilve stä, ja annoin ne koordinaatteineen poliisille - josko jonkun tarina selviäisi..Mitä nyt muuta voi tehdä kuin olla ilmastoidussa vaunussa kattoo telkkaria , olla orgissa ja juoda kaljaa? Istu vaikka etukatoksen alla, savusta fisua, ole orgissa ja juo kaljaa. ![]() Mie olen töissä ja lähen kattomaan viikonloppuna, kuinka ruuhkautuu vesireitit Jyväskylästä etelään. Kova pään raapiminen, että tankkaisiko ja nauttisi oluen Säykissä vaiko Korpilahdella, molemmissa mukavat terassit. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1837 1838 [1839] 1840 1841 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|