Sillä pitäis ja muistaa sitte ajellaKyllä näin tapahtuu![]()
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1836 1837 [1838] 1839 1840 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sillä pitäis ja muistaa sitte ajellaKyllä näin tapahtuu Kyllä näin tapahtuuMullakin on ollut mukana ja joka päivä noin 10 kilsaa on tullut ajeltua..
Fiilis-vanhukselle käynyt tapaturma,oksa lävistänyt katon pellin,vesi lainehtii lattialla,tais tulla lattia remppa,ja katon paikkaus !
![]() Mullakin on ollut mukana ja joka päivä noin 10 kilsaa on tullut ajeltua..Semmonen on tarkotus ja mittari pöydällä valmis Tänään tuli käytyä Laukkoskella jäätelön syönnissä.
Hyvää oli. ![]() Otettu LMC liikenteeseen, käyty Iissä tankilla ja pesty auto veneen pesuaineella. Ei ollut Iissä Kärkkäisellä kunnon pesuainetta mutta sattui paikalle entinen työkaveri joka toimii Turtlen edustajana nykyisin ja hän löi pesuaine purkin kouraan ja sanoi että tuolla lähtee liat ja näkyi myös lähtevän. Huomenissa olisi meno vaunulle ja su-ma isäntävuoro.
Vaunun jääkaappi laitettu päälle ja polkupyörä pakattu matkaan Jos on miesten pyörä, sano eukolle, että kun hyppää tangolle, sitten jalat samalle puolen, ei hajareisin.
Laitettu aurinkosähkö mökille.
Fiilis-vanhukselle käynyt tapaturma,oksa lävistänyt katon pellin,vesi lainehtii lattialla,tais tulla lattia remppa,ja katon paikkaus ! Kuulostaa pahalta! ![]() Mun "TÄNÄÄN" alkoi eilen, kun heräsin päikkäreiltä puoli viideltä. Sisko tuli tuomaan Byssen kotiin huolellisesti siivottuna. Grillattiin ja höpöteltiin yhden nälkäisen oravan kanssa. Se ei saanut makkaraa, mutta pähkinää kyllä.
Viimeinen yövuoro. Tulin ihan hyvällä fiiliksellä töihin, kun tiesin, että edessä helppo yö ja että mulla on tän viikon tunnit täynnä jo puoli neljältä ja voin vaikka livahtaa siinä vaiheessa. Olen jo etukäteen sopinut aamuvuorolaisen kanssa, että häivyn ennen sen tuloa. Tein ensin varsinaiset työt ja sitten aloin siivota. Yövuorolaisen ei tarvitse siivota kuin omat jälkensä, mutta kun huominen helle on houkuttanut poikia pekkasille, mä hoitelin nuo kivat painepesurilla siivottavat. Ja sitten vielä oman porukan jääkaapin. Sitä ei kyllä valitettavasti voinut siivota paineella, vaikka se olisi ollut kovasti tarpeen. ![]() Nyt tekis mieli kahvia ja tupakkaa. Taidan siis livahtaa viideltä kotia kohti. Olen jo varautunut alkavaan päivään raahaamalla aurinkopedit takapihalle ja harjaamalla niistä hämähäkinseitit. Pienimmät sortsit on nostettu vaatepinon päällimmäiseksi. Toivottavasti Foreca ei petä tällä kertaa! ![]() Ei jaksanut illalla viestittää kun eilisestähän tämä kesäloma jo alkoi. Eli, ajeltiin iltamyöhään ABC Juvalle yöpymään ja nyt, ihan tässä muutaman minuutin päästä olisi tarkoitus mennä tuonne taustalla olevaan paikkaan....aamupal alle.
![]() ![]() Ja sitten Visulahteen, oiva tapa aloittaa kesäloma siellä Vesipuistossa. Herätty ja aamu kahveeta hörpin kohta kauppaan ja sieltä sitten Hietasaareen ;)Elikkä huomenta vaan
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1836 1837 [1838] 1839 1840 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|