Kuinkas monta huoltoa se polari tarvii kun kaks kertaa päivässä pitää viedä?? 😁Kerran huoltoon vuodessa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1796 1797 [1798] 1799 1800 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kuinkas monta huoltoa se polari tarvii kun kaks kertaa päivässä pitää viedä?? 😁Kerran huoltoon vuodessa Vaunuun uusi rekisteriote, ilman huomautuksia. 3v päästä seuraava.
Eilen piti saaha kulkine maalaamosta, mutt mutt, sen saakin vasta huomenna
Eka ruohonleikkaus.
Tuommosen oli eräs nais ihminen lähettänyt lahjukseksi, no sen olen pystyttänyt tässä netti roikkumisen oheessa.
![]() Ja tuon poistoa olen miettinyt jollekkin toiselle päivälle netti roikkumisen oheen. ![]() Eli sehän on melkein poistettu, kun se on valmiiksi miettitty. ![]() Ja nurmen olen tälle vuodelle jo vajaan kymmenen kertaa lyhentänyt eli nyt vois juoda vaikka yhden maes pullon ( 2,5 dl) pois. On nimittäin luvannut yli 25 asteen lämpöjä loppu viikoksi. Eka? Tääl on jauhettu kahden myllyn voimin jo kauan!
Joka neljäs päivä saa trimmata,-jos laiskottelee niin sit on helkutti irti! ![]() Mun koneet ainaski hyytyy jos päästää pitkäks,-mökill Portinvartijall on niin ravinnerikas se maa ja kun sataa melgeen joka päiv niin melkke ku istuu siin mun vaatimattomall terassill ja jua kaljaa nii melgeen näkee ku se ruoho algaa pukkaamaan ittiän ylös tai sit mun kaljoiss on jottain hallusigeenejä?Hah haa mut ny o kasvukaus päälläns! t migel Kausipaikall pitäis kans käyrä leikkaamas mut tänään jo viis tunttii ku juoksee ton leikkurin peräss niin ei paljo kiinnosta ja se piru ku o alkkanu painaa ku sitä pakkaa peräkärriin ja sitoo kiin niin alkkaa tuntumaa,-! t migel turkkusest ![]() Eka ruohonleikkaus. Oho ![]() Täällä just juomatauolla mutta kolmas kerta ruohonleikkuussa, ilmeisesti annat aika pitkäksi nurmen kasvaa ? Talkoo väelle rokaa ja plätei kera kaffeen
kohta meen grilli ääre lämmitelee on tuol ulkosal niin hiivatin kylmä huur onk ny laisinkas kesäkuu ??eilenki sato ja tuuli , kuin synkimmäs lokakuus eikä siin mittä, mut taas on pihatiet täys risui ja mänykäpyi on se niipal tyhjää hommaa, ko noit risui haravoi niin niit vaa piissa ja piissa, joka tuulel ![]()
Mökillä puuhastelemassa, nythän on kesä. Mennessä kävin Ikealla halpanurkasta ostamassa exspresso keittimen, vai onko se pulputuspannu 9,90e. Samalla ostin pari hodaria ja kaffeen 2e.
Kossua wichyllä
Yläilmoissa roikutaan Norwegianin kyytissä kohti kotia, valmistautuman huomenna alkavaan karavaanailureissuu n
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1796 1797 [1798] 1799 1800 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|