rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9737327 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:52
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #26640 : 18.05.2015 kello on 05:47 »
Oon vaan saanut käsityksen että kun sulla on aika iso lauma lapsia niin vaimokin (vai naisystävä) lie mukana..
Lieneeköhän sulla nyt hiukan väärä käsitys ipsusta? kun ainakin se ipsu jonka minä olen tavannu niin näytti kovasti naiselta ja kaveri joka sillä oli mukana oli kovin karvaisen näkönen naisystäväksi  ;) :laugh:

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #26641 : 18.05.2015 kello on 05:49 »
    Ai niin...ipsu onkin tätä kauniimpaa sukupuolta. hupsista keikkaa...

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #26642 : 18.05.2015 kello on 07:18 »
    Se teline ei mua kiinnosta kun tuo takatallikin on ja se auton ulkonäkö ei siitä telinestä oikein tykkää, siis mun mielestä.  :P

Käytännöllisyys ei mene aina kaiken edelle tässä harrastuksessa, mun hankinnoissa siis. ;D

Likaisia pyöriä ikävä ottaa sisälle... vaan riittääpä kantavuus paremmin. Telineellä se on rajallinen.

Tulin Hyvinkäälle.

Lähdin sieltä melko tarkkaan tuohon aikaan eilen. Suomen Rautatiemuseo on hieno paikka ja niillä on mainio kiinalainen ravinteli siinä Hämeentiellä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #26643 : 18.05.2015 kello on 07:20 »
    Aamu on kaunis ja vihdoinkin taas aurinkoinen  :-*
    Eli a-auton nokkaa Oulainen-Ylivieska  suuntaan hjyvässä säässä  8)

Hjyvää huomenta ja kaunista maanantaita vaan kaikille  :D

• Vieras
    « Vastaus #26644 : 18.05.2015 kello on 07:22 »
    Vessan ikkunasta olen ottanut suihkuletkun ulos ja siten huuhdellut lasten pyörät ja Eslat tähän asti.

Luuletko oikeesti etten olis tuota likaisten pyörien takatalliin ottamista ajatellut aiemmin ? Sitä varten hankin pitemmän letkunkin siihen suihkulle.  :D

Ja kyllä siinä olet oikeassa että kantavuus alkaa olla jo rajoilla mutta se ei ole se telineen laittamisen esteenä, esteettisyys ekana.  ;)

Eli a-auton nokkaa Oulainen-Ylivieska  suuntaan hjyvässä säässä  8)

Reissuunko menossa vai jotain huoltoa autoon tiedossa ?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:33
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #26645 : 18.05.2015 kello on 07:31 »
    Voihan pee,nyt se loma sitten loppu. Työmaalla ihmettelen missäköhän mun auto on,ei ainakaan korjaamolla soitin sinne ekaksi et missä mennään. Miljoona sähköpostia luettava,kait siellä joku tärkeäkin seassa on. Huono se on töitä tehdä ilman autoo,mutta kait joku mulle ilmoittaa minne mun kosla on viety,menehän se päivä näinkin. Muutenkin hankala tilanne kun ei mulla ole ollut kuin alkulomasta sijainen,nyt sitten on reilun viikon työt tekemättä  >:D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #26646 : 18.05.2015 kello on 07:37 »
    Reissuunko menossa vai jotain huoltoa autoon tiedossa ?
    Ihan asioille tuohon naapuriin taas ja lidli kon löytyy ylvieskasta lähempää nii ei tarvii raaheen posottaa se kon iiihan eri suunnalla  :)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #26647 : 18.05.2015 kello on 09:15 »
    Oon vaan saanut käsityksen että kun sulla on aika iso lauma lapsia niin vaimokin (vai naisystävä) lie mukana..

:laugh: Tää oli hyvä!

Ja laitetaan tähän sekin tieto oikein näkyville että OMIA lapsia mulla on ihan vaan 4..
    Sen lisäksi meillä käy tukilapsia (4 kpl) ja hoitolapsia (niitäkin max. 4 kerrallaan)..

Tänään on siis herätty (tai no... en tiedä voiko sanoa vielä olevansa hereillä, silmät on puoliksi auki kuitennii) ja laitettu nuorimies jo ulos ekoille päikkäreille

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
    « Vastaus #26648 : 18.05.2015 kello on 09:15 »
    Liekköhän missä muussa SFC-paikassa asfalttia portille asti ?
    Lukkuhaassa ei jää ainakaan kovin kauaks.

• Vieras
    « Vastaus #26649 : 18.05.2015 kello on 09:20 »
    :laugh: Tää oli hyvä!

Ja laitetaan tähän sekin tieto oikein näkyville että OMIA lapsia mulla on ihan vaan 4..
    Sen lisäksi meillä käy tukilapsia (4 kpl) ja hoitolapsia (niitäkin max. 4 kerrallaan)..

Onhan tästä jo ollut aiemminkin puhetta että Ipsu on suurkatraan äitee mutta aamupuuroa syödessä ja vähillä unilla eipä siinä tullut hoksattua että olisihan siihen eiliseen lauseeseen pitänyt muistaa naiskaravaavaritkin :-\

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #26650 : 18.05.2015 kello on 09:43 »

Luuletko oikeesti etten olis tuota likaisten pyörien takatalliin ottamista ajatellut aiemmin ? Sitä varten hankin pitemmän letkunkin siihen suihkulle.  :D

Ja kyllä siinä olet oikeassa että kantavuus alkaa olla jo rajoilla mutta se ei ole se telineen laittamisen esteenä, esteettisyys ekana.  ;)

Enpä ajatellut asiaa. Ulkoinen siisteys on eri asia kuin sisäinen. Vaan kuluuhan se aika siinäkin, vehkeitä lirutellessa. Enpä muistanutkaan, että mulla on ulkosuihku tuohonkin tarkoitukseen, vaikka löytyy myös pressu pyörien päälle.

Tarkoitin telineen kantavuutta, mulla 50 kg. Mutta tosiaan, voihan se autonkin kantavuus tulla jo rajoille.  :o Sen olen kyllä ottanut huomioon omalla kohdalla.

Esteettisyyttä on monenlaista juu.

• Vieras
    « Vastaus #26651 : 18.05.2015 kello on 09:46 »
    Oletko oikeasti punninnut Hjyymeriä, voi oikeesti tulla yllätys. Adria painoi tehtaan mukaan 2961 kg mutta heti alussa punnitsin ilman lisävarusteita ja paino oli jo tuolloin hiukkasen yli 3000 kg, nyt reissuvalmiina neljän hengen kuormalla saa olla jo tarkkana laittaako vesisäiliön täyteen kotona lähtiessä.

Ja lapsethan vaan kasvavat kaiken aikaa, jos molemmille kasvuennuste lupaa yli 190 senttiä niin eipä siinä muu auta kuin poistaa Adriasta satkun lätkä ja nostaa sen kokonaispaino 3800 mikä kuulemma olisi mahdollista tai sitten ei vaan välitetä jos ylipainolle menee, onneksi alusta kuitenkin kestää kuorman.  ^-^

Ihmettelen kyllä oikeesti autoja jotka ovat yli 7 metrisiä ja viidelle tai jopa kuudelle rekisteröityjä...ta i sitten ne täysintegroidut esim. hjyymerit...ettäkö kokonaispaino ei nousisi yli 3500 kilon, voikohan siihen omamassaankaan luottaa edes niissä ?

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    « Vastaus #26652 : 18.05.2015 kello on 14:42 »
    Kuva puhukoot puolestaan...kyllä se vanhaki oppii uusia juttuja :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:54
    • viva la France
    « Vastaus #26653 : 18.05.2015 kello on 14:59 »
    Onneksi olkoo ja paljon kilometrejä !

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    « Vastaus #26654 : 18.05.2015 kello on 15:21 »
    Onneksi olkoo ja paljon kilometrejä !
    Kiitos..29.6. Ilmari Lehtosella alkaa työssäoppimisjakso joten olkaapa varuillanne kun liikutte pohjosessa kesällä :) ja jos kohtaatte tiellä tasan 80 ajavan rekan niin se olen tod.näk. minä.