rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9737328 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #26625 : 17.05.2015 kello on 16:23 »
Tulin Hyvinkäälle.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #26626 : 17.05.2015 kello on 16:26 »
Tulin Hyvinkäälle.
Ja ens viikolla Hietasaareen ;) :D Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
« Vastaus #26627 : 17.05.2015 kello on 17:48 »

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
« Vastaus #26628 : 17.05.2015 kello on 17:58 »
Nurmikonlekkuuksiha n tuo meni, kun on viimein poutapäivä. Pari mattoakin tuli pestyä painepesurilla.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 5.12.2025 kello on 07:49
  • Savo
« Vastaus #26629 : 17.05.2015 kello on 19:14 »
Nurmikonlekkuuksihan tuo meni, kun on viimein poutapäivä. Pari mattoakin tuli pestyä painepesurilla.
Joo samoin leikkasin minäkin. Vaihdoin kanssa vetopään kitkapalat, etukopasta tyhjensin ylimääräiset tavarat ja hiekat pois. Aamupäivällä tuli kanssa käytyä kuntosalilla.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
  • Omasta mielestä oikeen mukava mies
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #26630 : 17.05.2015 kello on 19:51 »
Laitahan Make kunnolla rengas-suojat kiinni. Minulla samat suojat ja tuulella haettu jos jostakin. Pääosin naapurin pihalta  :)

Tällaista hieman pelkäsin. Joten vetäisin akkukoneella ruuveilla isojen prikkojen kera kiinni lavaan. Vaunu kun on pihassa kyllästepuusta tehdyn alustan päällä.
Lähinnä pihakäyttöön hommasin rengas-suojat.
Mutta kiitos kun varoitit vielä!

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #26631 : 17.05.2015 kello on 19:56 »
Pottua laitoimma multaan lapsenlapsen kanssa. Kaikki yheksän laitoimma. Puuhasteluverstaan siivosin. Sapuskaa laitoimma laiturilla.

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #26632 : 17.05.2015 kello on 20:09 »
    Tultu kotiin kotimatkan ollessa hiukan yli 500 kilsaa kun koukattiin Helsingin kautta pyöräostoksilla ja kotiin tultua käyty koeajamassa vanhempien luona vajaan kilsan verran "uudella" pyörällä.

Testattu sitten pyörän kokoontaittumista ja toki punnittu, vaaka näytti 15 kiloa.

Ja tärkeää mulle myös se että ei mene takatalli likaiseksi eli kunnon kassi pyörälle.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:57
    • Kulkija
    « Vastaus #26633 : 17.05.2015 kello on 21:46 »
    ^

Yhen vain ostit? Milläs sinä ja lapset liikutte. :)

Et ole Atriaan telinettä asentanut?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:23
    • Eipä turhia höttyillä :)
    « Vastaus #26634 : 17.05.2015 kello on 22:10 »
    Sama homma olis edessä !

Tuli tuossa vaan mieleen tuon jo asennettuani, jotta siitä käytännön källi ja kaveri käy yön tunteina kääntämäsäs kaffan oven eteen => siellähän sitä ollaan as.autossa sisällä, takalukossa => ulos kun haluat, niin ohjaamon kautta kiitos, vaan kun as.vaunussa ei ole edes tuota mahista :-X Eli vainoharhaisena kaffa avaimella lukkoon haluttuun asentoon niin melko varmasti se on siinä asennossa myös herätessäkin Thumb

• Vieras
    « Vastaus #26635 : 17.05.2015 kello on 22:26 »
    Yhen vain ostit? Milläs sinä ja lapset liikutte. :)

Et ole Atriaan telinettä asentanut?

Vaimo menee rulliksilla ja onhan meillä vielä ne pari Eslaa joista pojat ovat yllättävän innoissaan olleet, voi toki olla että nyt tuon pyörän myötä ne Eslat eivät enää juuri heitä kiinnosta. On aikomus kyllä hankkia toinenkin taitettava polkupyörä jahka sellainen tulee jollain myyntiin. Tuonne takatalliin menee kaksi (20" ja 24") lasten polkupyörää kivuttomasti pöydän, tuolien ja muiden varusteiden lisäksi ja tuo pyörän kassikaan ei turhan iso ole.

Se teline ei mua kiinnosta kun tuo takatallikin on ja se auton ulkonäkö ei siitä telinestä oikein tykkää, siis mun mielestä.  :P

Käytännöllisyys ei mene aina kaiken edelle tässä harrastuksessa, mun hankinnoissa siis. ;D

Ja tuo Kuninkaanlähde nousi nyt vaimon mielessä ykköspaikaksi kun asfalttia on perille asti, rullaluistelijalle siis ykkösmesta. Liekköhän missä muussa SFC-paikassa asfalttia portille asti ?

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #26636 : 17.05.2015 kello on 22:27 »
    Se tosiaan kannattaa laittaa lukkoon joka asennossa, meillä on samanmoinen mutta sitä käytetään lähinnä lisälukkona.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #26637 : 18.05.2015 kello on 00:24 »
    Kuinkahan moni orggilais-matkailuautoilija tai matkailuvaunuilija saa istuskella välillä muillakin istuinpaikoilla kuin kuskinpaikalla, suosittelen mikäli vaimonne vaan haluaa ajaa.  Thumb

Vaa mitäpä sitte ku ei oo vaimoa?? No, ilmankos minä usein sit joudunki kuskin paikalle..

Tänään o haettu vaunu kausipaikalta kotipihalle. Josko siivous sen ja perjantaina lähtis reisuun..

• Vieras
    « Vastaus #26638 : 18.05.2015 kello on 04:39 »
    Vaa mitäpä sitte ku ei oo vaimoa?? No, ilmankos minä usein sit joudunki kuskin paikalle..

Oon vaan saanut käsityksen että kun sulla on aika iso lauma lapsia niin vaimokin (vai naisystävä) lie mukana..

Ja ihan niin Pro en ole et 8 lapsen kanssa ahtautuisin vaunuun.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
    • Strömma Kemiönsaari
    « Vastaus #26639 : 18.05.2015 kello on 04:58 »
    Eilen illalla kävin moottoripyörällä kausipaikalla.Oli kaunis ilta ja yllättävää kyllä ei yhtään kylmä ajaessa,-ainoa huonopuoli että silmät välillä alkoi vuotamaan viimasta.
    Hauskaa hommaa vaikka pienimoottorin pyörä onkin mutta pirun hyvällä ajogeometrialla.
    Riittää täysin minulle tarjoamaan ajonautintoa! Oikein odotan lämpimämpiä kelejä ja leppoisia ajeluita.       t migel