|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1749 1750 [1751] 1752 1753 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
253 sivua t.Kaarina Itse odotan myös kustantamon päätöstä ![]()
Moverilla siirrelty raatoa eripaikkaan..kele kon toinen rengas ihan sikajumissa...juu hakattiin ,,taottiin ja vaikka mitä..ei liiku eteenpäin..mutt pakittaessa ihan normaalisti pyöri..sulla o vaijeri jumiss
tiettee toss neljän jälkeen oli mukava herätä lämpösest auton sängyst ja todeta ett ulkona on kymmenen astetta pakkasta ![]()
sulla o vaijeri jumissSitä minä juur taoinkii,luulin jo jotta kohta se hajoo,,,mutt eii jumissa on vieläkkii.. Ja Kaarinalle iisoot Onnittelut Aamulla 5.30 rupes aurinkopaneeli pukkaamaan virtaa akkuun mulla kun on huono tapa pitää telkkaria päällä ympäri vuorokauden enkä siten säästä sen kulutusta mitenkään.... Ostin säkin siemenperunoita ja sipuleita ja multaa sen 10 säkkiä ja kukkasia ja siivoustarvikkeita et pärjää mökill ja toivottavasti tulee satoakin kattilaan. Onkos kukaan harrastanut perunanviljelyä suoraan multasäkkiin? Olis helppo ja veikee vaihtoehto?! t migel
![]() Kyllä ne on rankkoja noi kokoukset ![]() Herätty uuteen päivään Onko tuo naurun asia? Onko tuo naurun asia? Olen huomannut orgissa sen että hymiöt eivät välttämättä kerrokkaan henkilön mielialaa vaan niitä viljellään tekstin sekaan milloin mitenkin. Kannattaa pitää itsestään huolta, ei sitä kukaan muu tee. Pistää miettimään. Onko parempi 50 vuotta hauskaa vai 80+ vuotta kohtuuden kanssa.Kohtuudella otettiin,mutta silti oli mukavaa,hyvä seura... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1749 1750 [1751] 1752 1753 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|