Nyt menoksi 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1748 1749 [1750] 1751 1752 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No sehän parantaa......
![]() Eipä tuo mitään maininnut Että saa ottaa entiseen malliin. Hyvin hoitivat sinut kuntoon. Just nyt aukasin siiderin sen kunniaks, että ikävuosissani muuttu molemmat numerot. Ken ekana teistä tulee tänä iltana kopauttamaan tuota auton ovee niin tarjoon hänellekin.
Kännyt potkii nuita autojen renkaita kun meinaa tuo kuume taas näin keväällä iskeä.
![]() Vappujuomtat kuskannu vaunulle.
Kulkimen vedet solautin pois, uudet tilalle. Jääkaappi viilenemään. Matot pesukoneeseen. Imurointi.
![]() Desinfioitko koskaan? Minä ajattelin huomenissa sen touhuta. Kloriitilla reippaasti.
Vähän jos pesaisisi kanssa, tänään ei jaksa kun oli liian hyvät ite grillatut kananfileet ja halloumijuustosiivu t. Ja par lasia punaviiniä. Petit ja imuroinnit on jo tehtynnä, ja perusvarustus.
Desinfioitko koskaan? Minä ajattelin huomenissa sen touhuta. Kloriitilla reippaasti. Nolona on myönnettävä, etten ole desinfioinu. Täytyy jossakin välissä laittaa myrkyt sisään, ja ajella ympäri suomea kelirikko teillä, eiköhän se peseytyisi. Otamma ruokaveden kympin hanakanisterista. Säilöiden vedet on suihkua, tiskiä ja veskin huuhtelua varten. ![]() Ei kai se ajelua tarvi. Kloriitti tappaa bakteerit ilman liikettäkin. En minäkään juo sitä, mutta hyvä olla puhdasta silti.
Minä viikonloppuna laitoin reippaasti sitruunahappoa tankkiin. Suihkuletkuun jatke ja siitä paluu vesitankkiin. Sai kiertää lämmin ja kylmävesi reilun ajan ja sen jälkeen tuo sekoitus hanojen kautta harmaavesisäiliöön. Raikasvesi huuhtelu ja tankin rättipesu sisältä. Kaikkien hanojen ja vesipumpun suodattimien puhdistus. Harmaavesisäiliön tyhjennys 100km ajon jälkeen.
Nyt on vesijärjestelmä kunnossa.
Moverilla siirrelty raatoa eripaikkaan..kele kon toinen rengas ihan sikajumissa...juu hakattiin ,,taottiin ja vaikka mitä..ei liiku eteenpäin..mutt pakittaessa ihan normaalisti pyöri..
Noh..siirtyi se silti.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1748 1749 [1750] 1751 1752 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|