Kirjoittaja
Aihe: Mitäs tänään tehty? (Luettu 9786368 kertaa)
« Vastaus #18827 : 26.06.2014 kello on 22:19 »
Et taida paljon muutakaan kotimaisuutta ymmärtää. 
No mitäkähän tuokin tarkoitti, olen kiertänyt vaunun kanssa, teltalla ja mökkeillen ihan ympäriinsä. Lähivuosina ihan vuosittain vaununkanssa pelkästään. Ei se että vuosittain käyn Euroopassa poissulje suomea mitenkään, ainakaan minulla. Tuo savolaisuudesta puhuminen voi johtua määrätyistä ihmisistä, tai jutuista, ihan totta  Se on kato vähä sillee että nälkä kasvaa syödessä, olen harrastanut senverran kauan että leikkikehä laajenee. Kuten sullakin, vai miksi lähdet ulkomaille. Ps mulla on monta kaveria savosta, ihan mukavia ukkoja 
« Viimeksi muokattu: 26.06.2014 kello on 22:29 »
« Vastaus #18828 : 26.06.2014 kello on 22:22 »
Tuo savolaisuudesta puhuminen voi johtua määrätyistä ihmisistä, tai jutuista, ihan totta 
No voi tokkiisa sun kanssa, annan periksi, ei sun kanssa jaksa väitellä, en jaksa minä kuten ei jaksa moni muukaan, kuten olet huomannut, sinä olet aina oikeassa, se on totta jonka moni täällä hiljaisesti myöntää. 
« Vastaus #18829 : 26.06.2014 kello on 22:25 »
No voi tokkiisa sun kanssa, annan periksi, ei sun kanssa jaksa väitellä, en jaksa minä kuten ei jaksa moni muukaan, kuten olet huomannut, sinä olet aina oikeassa, se on totta jonka moni täällä hiljaisesti myöntää. 
Juurikin näin 
« Vastaus #18830 : 26.06.2014 kello on 22:32 »
Oletko jokin koolle kutsuttu yhteisön puolestapuhuja, se on helppo selittää kun ei muuta voi....
« Vastaus #18831 : 26.06.2014 kello on 22:51 »
Voe tokkiisa, muutamalle olisi minullakin kommentoitavaa. Mutta kun olen päättänyt että antaa heidän haastella, minun passoo pittee sillä aikaa hevosta.  ...Koirathan on niitä jotka tappelee...
« Vastaus #18832 : 26.06.2014 kello on 22:53 »
Voe tokkiisa, muutamalle olisi kommentoitavaa. Mutta kun olen päättänyt että antaa heidän haastella, minun passoo pittee sillä aikaa hevosta. 
Tuo on viisas neuvo jota yritän tulevaisuudessa noudattaa, ei pitäisi lähteä tuohon leikkiin mukaan, siinä leikissä häviää itsekukin orgilainen.  Tuosta haukku kommentista...Dacia lla on hyvä iskulause, koirat haukkuu, Duster kulkee.  Pitäisikö se ymmärtää sitten niin että antaa muiden räksyttää vaan niin Dacialla ajavaa ei haittaa räksytykset...rohke an miehen auto ?
« Vastaus #18833 : 26.06.2014 kello on 22:58 »
Tuo on viisas neuvo jota yritän tulevaisuudessa noudattaa, ei pitäisi lähteä tuohon leikkiin mukaan, siinä leikissä häviää itsekukin orgilainen. 
Voe tokkiisa, orkkilaesesta ei mittään, mutta kun kommentitkin häviää. 
« Vastaus #18834 : 26.06.2014 kello on 23:02 »
On hullut hommat valtiolla.
Niin on, täytyyhän sitä kaikki suomen  byrokraatit saada työllistettyä  no periks ei anneta ja loppuun asti mennään, makso mitä makso 
« Vastaus #18835 : 26.06.2014 kello on 23:28 »
... kuten olet huomannut, sinä olet aina oikeassa, se on totta jonka moni täällä hiljaisesti myöntää. 
Enpä muista yhtään kertaa, että ihaa olisi myöntänyt olevansa väärässä. Miksi pitäisi muuttaa mielipidettään siksi, että joku/jotkut täysin eri maailmasta olevat sitä vaativat. Ei ymmärrä. Vielä vähemmän ymmärrän sitä, että jotkut selittävät selittämästä päästyäänkin omia toimintatapojaan, jopa todelliset syyt salaten, eivätkä vain yksinkertaisesti seiso mielipiteidensä takana. Suoraselkäisyyttä arvostan, useimmilla sitä löytyykin. Se on juuri sitä suomalaisen miehen toimintamallia, jolla pärjää kaukana Suomen ulkopuolellakin.
« Vastaus #18836 : 27.06.2014 kello on 04:48 »
Enpä muista yhtään kertaa, että ihaa olisi myöntänyt olevansa väärässä.
Oletko Alan edes lukenut mistä tämä väittely KEV:n ja mun välillä alkoi ?  Sehän alkoi niin pienestä kuin yhdestä ainoasta väkäsestä jonka sinä olit kommentoinut Höpöttäjän viestiin joka oli taas kommentoinut Diplomaatin ehkä tulevaan Volvoon. Mä ymmärsin sen niin että sinä tarkoitit sanomallasi hyvin pitää hintansa sitä Volvon kommenttia jonka Höpöttäjä sanoi Diplomaatille eli; katsella saa, ei koskea kun taas KEV oli ymmärtänyt että sinä tarkoitat ketjussa ylempänä olevan HiTecin mainitsemaan matkailuautonsa hintaa. Ja jokainen automies tai autoja harrastava tietää että jos ostaa kalliin henkilöauton niin sen hinta tippuu nopeaa tahtia, olipa sen merkki sitten mikä tahansa, mutta matkailuautot eivät pudota samaa tahtia. ^ käsittääkseni nyt tarkoittaa että tarkoitan sinun viestiäsi, en Jampan viestiä, siihen eiköstä tarvittaisiin kaksi väkästä, tyyliin näin: ^^ Pienestä se väittely alkaa kun toinen sattuu tarkoittamatta sohaisemaan muurahaispesää, tässä ketjussa minä nyt satuin sohaisemaan Volvon heikkoa jälleenmyyntiarvoa ja sanomaan että jos jokin pitää hyvin hintansa niin se on matkailuauto, vertaa itse, 2008 samanhintaiset XC70 ja 2008 matkailuautot, Volvolla 22600 ja matkailuautot yleensä siellä 40000 euroa. Jos olen väärässä väkäsien merkitykseen viesteissä niin sitten myönnän sen, ei kannata alkaa väittämään ettei joku pysty myöntämään olevansa väärässä vain sen takia että luulee niin.  Kyllähän nyt jokainen tämänkin ketjun luettuaan ymmärtää että kitka tiettyjen orgilaisten välillä saa toisen näkemään ja sitten sanomaan punaista sanoipa toinen mitä tahansa, KEV:lle se on ihan mikä tahansa mitä minä sanon Volvosta. Mutta ei kai siinä mitään, elämä on tällaista.
« Vastaus #18837 : 27.06.2014 kello on 07:32 »
Oho. Yksi väkänen tosiaan puuttui. Mutta hyvä on Volvonkin jälleenmyyntiarvo, joskaan mulla ei ole enää mitään tuntumaa niiden Suomen hintatasoon ja sen kehitykseen. Kuusi vuotta sitten harkitsin Saksasta ostoa ja nippanappa päädyin Touraniin, lähinnä perseaukisuuttani. Ei ajoneuvo hankintoja kannata järjellä ajatella...antaa mennä tunteella ja ostaa sen minkä haluaa, toki riippuu siitä onko oikeasti kiinnostunut ajoneuvoharrastamis esta. 
Jos aikoo vain harrastaa omistamista ja hiukan ulkoilutella, kuten vaikkapa museoautojen kanssa tehdään, tai jonkun urheiluauton, niin voi pitää paikkaansa. Jos rahaa on. Karavaanarille tuo ajatusmalli ei sovi lainkaan. Muttei myöskään käyttöautoon tai moottoripyörään. Tunteella ne virheet ostetaan, huonokuntoiset tai omaan käyttöön soveltumattomat.
« Vastaus #18838 : 27.06.2014 kello on 07:45 »
päädyin Touraniin, lähinnä perseaukisuuttani.  me molemmat tiedetään ettei tuo pidä paikkaansa. Karavaanarille tuo ajatusmalli ei sovi lainkaan. Muttei myöskään käyttöautoon tai moottoripyörään.
Sopii se ihan samalla tavalla myös karavaanarillekin. 2002 ja 2004 ostamieni moottoripyörien yhteensä ajettujen 66000 km seitsemän vuoden aikana tarkoittaa todellakin vähäisiä ajomääriä per vuosi mutta jos haluaa olla perheensä kanssa niin aika ihme sälli on jos pystyy ajamaan enemmän...kalliitah an ne kilometrit ovat olipa ajoneuvo mikä tahansa mutta väliäkö tuolla, se on harrastus ja niin se on mulle tämä Adriakin, avoauton ja moottoripyörän korvike.
« Vastaus #18839 : 27.06.2014 kello on 07:48 »
me molemmat tiedetään ettei tuo pidä paikkaansa.
Kyllä se pitää, ja sinulla ei aiheesta tietoa voi ollakaan. Etenkään vuonna 2008 mulla ei todellakaan ollut varaa ostaa kolmevuotiasta 70-sarjan Volvoa. Useimmilla on muutakin elämää kuin kulkuvälineet. 
|