Oon setvinyt sitä Elisan kanssa moneen otteeseen. Sanovat että saat uuden boxsin mutta eivät suosittele vaihtamaan kun eivät kuulemma pelaa senkään vertaa.
Netti pelaa huippu hyvin
Netti pelaa huippu hyvin
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oon setvinyt sitä Elisan kanssa moneen otteeseen. Sanovat että saat uuden boxsin mutta eivät suosittele vaihtamaan kun eivät kuulemma pelaa senkään vertaa.
Netti pelaa huippu hyvin Oon setvinyt sitä Elisan kanssa moneen otteeseen. Sanovat että saat uuden boxsin mutta eivät suosittele vaihtamaan kun eivät kuulemma pelaa senkään vertaa.Kyllä mulla ainakin pelittää nyt boxi hyvin,aikasemmin,ei päässyt vanhalla boxilla mihinkään,olen sitä mieltä,että uutta kehiin,onhan meillä takuut näissä,jos pitää maksaa,niin pitää toimia,on minun motto ![]() Just tulin koiran kanssa päivälenkiltä...oli han mahtava talvikeli! Aurinko paistaa, reilusti pakkasta ja ilma täynnä jäähilettä
Saikkupäivä! Aamupäivällä olin fysioterapeutin kourissa; tuntui oikein mukavalta. Enimmäkseen!
![]() Muuten olenkin sitten tappanut aikaa. Pyykinpesua. Surffailua. Keittiöhommat vireillä. Saikkupäivä! Aamupäivällä olin fysioterapeutin kourissa; tuntui oikein mukavalta. Enimmäkseen!Minä kun viimeks kävin fysioterapeutilla, niin hän vaan veti lonkkaa työaikana. Testattu Aldea, Traumaa,on se vaan erivekotin toi ALDE
![]() Nättiä,kaunista höyryää lykkaa,ja lämoö säädettu+22,ja näytti olevan
Nättiä,kaunista höyryää lykkaa,ja lämoö säädettu+22,ja näytti olevan Montakos tuntia meni että tuli tuo +22, kun kylmästä aloitit ? Montakos tuntia meni että tuli tuo +22, kun kylmästä aloitit ?Tasan 1.27min ja on totta vaikka on keittiöä,ja pari makkaria,en tiedä,että onko huono/vai hyvä tulos... Oon setvinyt sitä Elisan kanssa moneen otteeseen. Sanovat että saat uuden boxsin mutta eivät suosittele vaihtamaan kun eivät kuulemma pelaa senkään vertaa.Sinne erään asiakkaan mukaan on tullut kokonaan uusi malli sen sinivalkoisen tilalle , minulla kun oli tuo palvelu ja siinä se vanha harmaa. niin sen kanssa ei mitään ongelmaa. Ristolla on tietääkseni ihan eri tekniikalla oleva kuin tavallinen adsl. Sinne erään asiakkaan mukaan on tullut kokonaan uusi malli sen sinivalkoisen tilalle , minulla kun oli tuo palvelu ja siinä se vanha harmaa. niin sen kanssa ei mitään ongelmaa.Molemmat nyt sinivalkosia ![]() Minä kun viimeks kävin fysioterapeutilla, niin hän vaan veti lonkkaa työaikana. Niinhän tuo veti. Ja kunnolla! Tuntui oikein hyvältä! ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1050 1051 [1052] 1053 1054 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|