Luoja ei ehtinyt joka paikkaan. Hän loi isoäidit.
että mummius on maailman parasta aikaa

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Luoja ei ehtinyt joka paikkaan. Hän loi isoäidit. ![]() Luoja ei ehtinyt joka paikkaan. Hän loi isoäidit. kyllä kyllä ![]() onko toi sieltä isosta rakennuksestaNo eipä ole, Sorinkatu on Tampereella, Liikenneturvallisuu skeskus. No eipä ole, Sorinkatu on Tampereella, Liikenneturvallisuu skeskus. piti oikein googlettaa kun toi katu on jotenkin niin tutun olonen mutta sehän löytyy myöskin Raumalt ![]() no joka tapaukses toivottavasti et saa sieltä mitään huonoa mukaasi ei siis tajuakaan mitä kyseises firmas duunataan ![]() Suoritin tulityökoulutuksen, kun kortin voimassaoloaika meni vanhaksi.
Meillä 10v sitten hirvee polemiikki varastokustannuksis ta Vähän samaa meillä: varaosavarasto on minimissä. Pahimmillaan tuotteet tehty, jotain hajoaa, varaosa Italiassa, tilataan loka-auto. ![]() Teillä on keksittykin hyvä systeemi. Täytyykin ottaa konemies juoneen mukaan ja jemmata pumpun roottoreita Valitaanko se aina se nuukin mies hoitamaan varaosavarastoa? Oma päivä: aamulla siis hukkareissu autokorjaamolle. Eikun kotiin kahville.
Lähdettiin miehen kanssa samalla kyydillä. Tankattiin Hyrylässä diisseliä 1.439€/litra. Mä olen taas tänään joutunut rouskuttamaan 600mg Buranaa ilman mitään apua. Se saamarin iskias. Työnteko oli ihan tuskaa, vaikka oli kevyt päivä. ![]() Sain huomiselle ajan työterveyslääkärill e. Eipä siitä mitään hyötyä ole, mutta voinpa hänelle kertoa, että kävin ihan omalla kustannuksella ortopedillä ja röntgenissä ja pyytää, jos sais vaikka pari päivää saikkua. Ortopedi suositteli kuukautta, että saataisiin fysioterapeutin kuntoutus hyvälle alulle ja mä työn sankari en ottanut siinä kohtaa päivääkään, kun olo oli hyvä. Idiootti kun olen! ![]() Huomisia työvuorokuvioita yritin hoidella niin, etteivät ole pulassa, jos saan sitä saikkua. Vaikee vaan mitään suunnitella, kun ei tiedä, mikä on huominen kunto. No, ainakin yksi päivä on varmistettu ja jos saikulle jään, niin työvuorolistojen laatiminen ei ole sitten mun murhe. Ihmeparanemista aamuksi odotellessa.... ![]() Siis sellainen päivä, että olis kannattanut pysyä peiton alla! ![]() Pst. Päivän ketjun lisäksi pitäis olla Valivali-ketju mua varten ![]() Tehty tämän vuoden ensimmäinen ulkomaanmatka. Luulin,
että juhlapyhien jälkeen ruuhka olisi hävinnyt, mutta menijöitä oli enemmän kuin tarpeeksi. Palatessa ei ollut minkäänlaista jonoa. Säästöä tuli 108 €. Pst. Päivän ketjun lisäksi pitäis olla Valivali-ketju mua varten Eikös tämä Ottaa päähän ketju aja saman asian ? ![]() http://karavaanari.org/index.php/topic,3053.510.html Paranemisia nyt kuitenkin, sen verran iskias on itseänikin vaivannut jotta tiedän tunteen. ![]() No, ainakin yksi päivä on varmistettu ja jos saikulle jään, niin työvuorolistojen laatiminen ei ole sitten mun murhe.Eikä MIKÄÄN mikä liittyy työhösi. Eikä MIKÄÄN mikä liittyy työhösi. Vaikka vastaakin puhelimeen, jos joku soittaa.... ![]() Vaikka vastaakin puhelimeen, jos joku soittaa....Jos tietää puhelun tulevan työpaikalta niin ei. nostellut leivonta jutskia lämpiämään
ja jos sitten alkais leipuri pullaksi ja köökki piiaksi kokin hommiakaan unohtamati ja tietty taas se tuttu homma pesän sytytystä unholaan jättämäti mutta mikäs se on täällä hellan lämmössä köökkärinä huseerata toista ne on nuo ulkohomat kuten vaanari ystävälläni Onnevalla on tuolla puistoissa huurrrr ![]() toista ne on Nääh, siellä mikkää kylmä ollu. Vain -15. Lasten kanssaki oltiin tunti ulkona. Ja siinä se päivä tosiaan on mennyt. 6.30 tuli ensimmäinen ja 16.15 lähti viiminen. Mikäs siinä pyörittää päivää yhden 1-vuotiaan , yhden 2-vuotiaan ja kolmen 3-vuotiaan kanssa. Niin ja olihan aamupalalla sitten vielä kolme omaa apinaakin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1048 1049 [1050] 1051 1052 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|