rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9719566 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #11295 : 19.07.2013 kello on 13:20 »
käyty pitkin kaapunnia asioilla ja viikonlopun juomat ja ruuat ostettua..kuuslitra a viinaksii ja kuuskilloo lohta.. ja jotain muuta pientä.. ny pieni inspiraatio känni sen jälkeen hyökkään hevyn alle ja puotan toimivan vaihelootan pois ja asennan uuen ehkä toimivan tilalle.. toi ehkä johtuu siit ett se on nurkist kasattu kuluviaosia uusien tehty hieman modifioitu loota mun tarpeisiin.. kolme päivää vierähti lootaa tehess, jospa se....
Kyl se siit viel riemuksi muuttuu.....sä oot niit tyyppei jokka tekköö mitä vain Thumb missä vain Thumb miten vain Thumb
Hyvää kesän jatkoo sulle Thumb Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
« Vastaus #11296 : 19.07.2013 kello on 13:22 »
Kyl se siit viel riemuksi muuttuu.....sä oot niit tyyppei jokka tekköö mitä vain Thumb missä vain Thumb miten vain Thumb
Hyvää kesän jatkoo sulle Thumb Thumb

Osuit kyllä nappiin tuon huomion kanssa, rolli 4*4 tekee mitä haluaa muut tekee mitä osaa.. Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
« Vastaus #11297 : 19.07.2013 kello on 13:36 »
Osuit kyllä nappiin tuon huomion kanssa, rolli 4*4 tekee mitä haluaa muut tekee mitä osaa.. Thumb
Tulin tuohon tulokseen ORGin kevättreffeillä Hietasaaressa, sillä harva varmaankin vaihtaa pyöränlaakerin treffien aluksi mut rolli 4*4:pä vaihtoi Thumb Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #11298 : 19.07.2013 kello on 16:06 »
Ny väli drinksu... vanha loota on kentäll ja uusi tunkin nokassa menoss paikalleen..

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #11299 : 19.07.2013 kello on 16:25 »
    Ny väli drinksu... vanha loota on kentäll ja uusi tunkin nokassa menoss paikalleen..

Kerkeetkös pulla kahville.?

Me ollaan täällä vanhalla paikalla vielä huomenna
    puoleen päivään asti.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #11300 : 19.07.2013 kello on 19:12 »
    Nukuttu päiväunet.

Tein sen verta kovasti.   Töitä.

Kohta olen kaatanut muikean Camparisodan.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:30
    « Vastaus #11301 : 19.07.2013 kello on 20:51 »
    Töitä, niin että meinas jo tulla hiki ;D kerran vastasin puhelimeen ja annoin yhden polkupyörän varaosan  :o ja kokonaiset 8 tuntia tuli vietettyä työpaikalla  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #11302 : 19.07.2013 kello on 21:14 »
    Pari tuntia töitä aamulla, sitten mökille puuhastelemaan. Kuudeksi kotiin vököstelemään.  :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #11303 : 19.07.2013 kello on 21:18 »
    Rikoin lakia. Ekaa kertaa.
    Asuntoauton sängyssä ei ole turvavöitä, mutta mä huilasin lakana alla Hartolasta Laajavuoreen. Yövuoron jälkeen vaan niin väsy, että mies suorastaan komensi mut sinne!  ;D
    Ja nyt, kun mä tajuan tän asuntoautoilun kaikki plussapuolet, me voidaan tehdä seuraavalla Euroopan reissulla pidempiä siirtymiä  :P

Tosin erehdyin Pasillekin kertomaan, miten hyvältä huilaaminen tuntui. Tod.näk. se palkkaa mulle yksityisopettajan opettamaan asuntoautolla ajoa. Mulla on korttina vanhaan malliin ABC+e, mutta 6 vuotta automaattivaihteise lla on tehnyt sen, että pääsiäisen koeajo Tessulla Humppilasta Vorssaan oli katastrofi  ;D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #11304 : 19.07.2013 kello on 21:21 »
    Rikoin lakia. Ekaa kertaa.
    Asuntoauton sängyssä ei ole turvavöitä, mutta mä huilasin lakana alla Hartolasta Laajavuoreen. Yövuoron jälkeen vaan niin väsy, että mies suorastaan komensi mut sinne!  ;D

Meillä enkeljoukko huilailee takasängyssä joka matkalla, vaikka kuljin ei mikään tasaisin liikkuja olekkaan.  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    « Vastaus #11305 : 19.07.2013 kello on 21:22 »
    kaikki ei mee aina niinku elokuviss.. ellei se oo joku kauhu komedia.. ei menny tänään pulekkaa putkeen piti hakee toinen vaihe loota minkä olin tehny kaverille ja laittaa se omaan autoon ku ei ollukkaa oikeen laista turbiinia mun varastois vaikk niin muistelin.... eli tuli noin kuuentunnin viivästys ja huomenn jatkuu... onneks ei oo mikään asiakas homma .. sillon ahistas..

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #11306 : 19.07.2013 kello on 21:24 »
    kaikki ei mee aina niinku elokuviss.. ellei se oo joku kauhu komedia.. ei menny tänään pulekkaa putkeen piti hakee toinen vaihe loota minkä olin tehny kaverille ja laittaa se omaan autoon ku ei ollukkaa oikeen laista turbiinia mun varastois vaikk niin muistelin.... eli tuli noin kuuentunnin viivästys ja huomenn jatkuu... onneks ei oo mikään asiakas homma .. sillon ahistas..

Puuhastella pittää.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #11307 : 19.07.2013 kello on 21:34 »
    Meillä enkeljoukko huilailee takasängyssä joka matkalla, vaikka kuljin ei mikään tasaisin liikkuja olekkaan.  :D

Sie olet varmaan hyvä kuski, mutta entäskun se huono, vaikka romanialainen rekkamies, posauttaa perään.

Onhan tästä puhuttu joo... aikuiset omalla vastuullaan, mutta lapsista vastataan.

Olenpa istunut toiletissa matkalla Rostockin kaupoista satamaan... ja saattaa se rva käydä kesken ajon nopeasti jääkaapilla, mutta silloin ajetaan varovasti. Nukkumisen turvallisuus riippuu autosta ja sängyn asemasta.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    « Vastaus #11308 : 19.07.2013 kello on 21:40 »

Tiekkönää mikä auttaa jos tuo kuus tuntia meni ähellykseski ja nyt kirpasee, tempase muutama likööri vai taisit sitä jo tempoa päivällä vai muistinko väärin.. ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:10
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #11309 : 19.07.2013 kello on 21:51 »
    Kaupassa käynti,huomenna poika pääsee ripille ni pitää varata kahvileipää sun muuta vieraille.Ooppeliin vaihettiin uusi laturi,ja väljäksi havaittu apulaiteremmin kiristin uusittiin samalla.Sinne hupeni 350 euroa >:( :(.No,autoilu maksaa.Imuroin innostuksissani Ooppelin,puhdasta tuli.