http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288618636970.html empä just muuta noist autoloist tiedä mutta ainakin olis niin ku perhees tuo automerkki kun on Foortti
Ihan ok, mietutyttää vain toi 29.000 hinta esim Smarttiin verrattuna.
![]() Pitkällisen kokemukseni perusteella kaikki muut on hyviä kauppakasseja kun vain pysyy Ranskalaisista erossa.
Pitkällisen kokemukseni perusteella kaikki muut on hyviä kauppakasseja kun vain pysyy Ranskalaisista erossa.Juuri kun olin pääsemääsä vaiheeseen jossa mainitaan Renault Clio. Löytyy vaihtoehtoja tehojen suhteen, ja varustelussa. Eikä kyllä meikäläistä ainakaan säväytä edellisen valinnat ![]() Pitkällisen kokemukseni perusteella kaikki muut on hyviä kauppakasseja kun vain pysyy Ranskalaisista erossa.Mistähän se johtuu, että kesällä kun keinuttelen vanhalla -56 mallin rättärillä kauppaan, niin tulen aina hyvälle tuulelle...eikä siinä ole heppojakaan kuin 12. Olenkohan miälenvikanen?? Mistähän se johtuu, että kesällä kun keinuttelen vanhalla -56 mallin rättärillä kauppaan, niin tulen aina hyvälle tuulelle...eikä siinä ole heppojakaan kuin 12. mistähän se johtuu että aina kun näen tuollasen ihanuuden ![]() tulen aina hyvälle tuulelle Voin antaa myönnytyksen Ranskalaisten museoautojen suhteen, silloin tekivät vielä kelpo kulkupelejä.
Mikäli haluaa auton joka on hyvillä varusteilla, kohtuu hintainen ja varmatoiminen, niin osta joku Ranskalainen.
Niitä haukkuu sellaiset joilla niitä ei ole ollut. Mikäli haluaa auton joka on hyvillä varusteilla, kohtuu hintainen ja varmatoiminen, niin osta joku Ranskalainen.No siks mullakin on kaikki autot ranskalaisia kaikilla herkuilla...koska olen sen arvoinen (lue persaukinen) Niin paitsi tuo Klonkswakeni retkuiluautona...ni i ja jenkkiä tietty edustaa tuo maasturi Willys. Sillä voi mennä marjastaa. ![]() Olet näköjään käynyt pidemmälläkin reissulla...Ei mulla nyt noin uutta Sätkää ole...Tuohan lienee -58 mallinen. ![]() Ei mulla nyt noin uutta Sätkää ole...Tuohan lienee -58 mallinen. Hmm... täytyy tarkistaa. |