Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Led-lisävalot
Hesus:
kaveri myös sanoi ettei hänen uuden auton ledilähivaloissa ole mitään säätöä.
tiedä sitten totuutta...
Noista hyvistä lisäpitkistä; mulla työautoissa surkeat halogeelilisäpitkät(4kpl) ja silti välillä tuntuu silti että jotkut uudet liikennemerkit ja -opasteet heijastaa liikaa takaisin kun ajalee pitkillä. Mites noiden superkirkkaiden ledien kanssa? häikiikö uudet ja hyvät liikennemerkit?
Dodgeen tekis mieli laittaa ledbar tai kaksi, mutta oon pärjäillyt 6x halogeeneillakin. Jos joskus hajoo joku lisäpitkä(lasi tai umpio) niin sitten viimeistään siirryn led-aikaan.
Oulaa:
Voin nyt kokemuksella kertoa notta 180€:llä tosi tasalaatuinen ja pitkä valokuvio tulee
tällä valaisimella .
120W 10-32V 40 Led 10800Lumen referenssi 40 E-hyväksytty
Fiatin omat lyhdyt kun ovat 27,5 niin jääpi 5 vielä laillisen puolelle.
Tulee säädettyä vähän liiankin kauas kun valotehoa riittää .
Ei mulla mittanauhaa ollu mukana kun tuolla pimeässä tiellä säädin valon mutta kovastikkin mielestäni tuo alue on niin kirkkaasti valaistu ettei omien valojen kuvioita eroita.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 21.11.2017 kello on 22:10 ---
Tulee säädettyä vähän liiankin kauas kun valotehoa riittää .
--- Lainaus päättyy ---
Ja vastaantulija joutuu taas vaihtamaan lyhyille aivan liian aikaisin, kun pitää kertoa sinulle siitä että häikäisee...
Speed:
Ainakin minä löysin sellainen auto mihin EI tarvitse asentaa lisää häikäiseviä valoja. Ja näkö on vielä tallessa että omilla valoilla pärjää.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.11.2017 kello on 11:56 ---Ja vastaantulija joutuu taas vaihtamaan lyhyille aivan liian aikaisin, kun pitää kertoa sinulle siitä että häikäisee...
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä :(
Kunhan tulee pimeä niin menen säätämään lisävalon näyttämään alemmaksi ,muutaman pylväänvälin vain :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta