Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (10/106) > >>

Haapaniemen Paroni:
Kyllä ainakin itse tykkään ajella yöllä, kun on kunnon valot auton keulalla. Varsinki, kun nyt on ollut tiet märkiä ja asvaltti imee kaikki valotehon, ja omasta mielestä mulla suunattu oikein valot, kun vastaan tulijat vaihtaa myöhemmin puolikkaat päälle. Tai sitten minä vaihdan hyvissä ajoin valot puolikkaille. Tämäkin vastatakkain asettelu kuuluu sarjaan kumpi parempi Truma vai Alde ;) :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 22.11.2017     kello on 13:16 ---Niimpä  :(
Kunhan tulee pimeä niin menen säätämään lisävalon näyttämään alemmaksi ,muutaman pylväänvälin vain  :-X

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.11.2017     kello on 13:30 ---Kyllä ainakin itse tykkään ajella yöllä, kun on kunnon valot auton keulalla. Varsinki, kun nyt on ollut tiet märkiä ja asvaltti imee kaikki valotehon

--- Lainaus päättyy ---

Maalikylissä vaan tahtoo olla ongelmana se, että liikennettä on senverran, jottei niillä pitkillä voi ajaa.
Ja lähivaloille ei tehoa saa lisää...

megaman:
Jos led valon teho on 120W, ei se ole enää mikään ekovalo. Siihen vielä auton omat valot, tuplaa tuon lukeman, niin alkaa virtaa kulumaan. Ledin piti olla alunperin pitkäikäinen ja vähävirtainen.
Nythän noista on ollut juttua, että valotehokin hiipuu ajan kanssa.

Mönkijään voisi toki tollasen paneelin viritellä ja samoin veneeseen pulpetin päälle kaareen. Muttei noin hurjilla wateilla.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.11.2017     kello on 14:34 ---Maalikylissä vaan tahtoo olla ongelmana se, että liikennettä on senverran, jottei niillä pitkillä voi ajaa.
Ja lähivaloille ei tehoa saa lisää...

--- Lainaus päättyy ---
Näinpä se on ja tuommosen valkeuden kun vaihtaa lähivaloille mitään ei sitten näekkään ei itse eikä vastaantulija. vanhemmuuten tuo hämäränäkökin  pakkaa muutenkin huononemaan. Oikea paikka olisi parantaa nimenomaa lähivalojen tehoa. Nyt kun voi valita ajoajan, niin pyrin kyllä välttämään pimeäajoa mahdollisuuden mukaan. Ei tarvi lisäillä valopattereita. ^-^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View