Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Led-lisävalot
Turhan Höpöttäjä:
Valoista sen verran, että on tullut mieleen kun kulkimessa on ylhäällä äärivalot eteen päin. Sitten kun nyt on muotia olla masentunut ja mieletön. Sitten kun maseentuneella ja mielettömällä on vielä simät vetääntynyt ristiin. Kun itsarin aika on, erottaako höntti onko vastaantulija rekka vai matkailuauto. ::)
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.10.2018 kello on 19:15 ---Valoista sen verran, että on tullut mieleen kun kulkimessa on ylhäällä äärivalot eteen päin. Sitten kun nyt on muotia olla masentunut ja mieletön. Sitten kun maseentuneella ja mielettömällä on vielä simät vetääntynyt ristiin. Kun itsarin aika on, erottaako höntti onko vastaantulija rekka vai matkailuauto. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Ei välttämättä erota, aiheesta keskustelin viime viikolla tutun poliisin kanssa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.10.2018 kello on 19:03 ---Sumarit ei minua häikäise, jos ne on oikein säädetty.
--- Lainaus päättyy ---
Suurimmalla osalla se 'häikäisy' onkin korvien välissä.
Leader dog:
Itse olen huomannut lähes kolmen metrin korkeudessa pönöttävän "apupitkän" kantaman takia tulee vaihdettua lyhkäsille jonkin verran aiempaa aikaisemmin, pelkästään kohteliaisuudesta kanssa kulkioita kohtaan. 8)
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.10.2018 kello on 19:54 ---Suurimmalla osalla se 'häikäisy' onkin korvien välissä.
--- Lainaus päättyy ---
Mihin tietoon tämä perustuu? Oletko silmälääkäri vai psykiatri?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta