Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Led-lisävalot

<< < (43/106) > >>

Aakku:
Onneksi me ollaan sentään pirun hyviä valojen käyttäjiä...

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.10.2018     kello on 18:52 ---Onneksi me ollaan sentään pirun hyviä valojen käyttäjiä...

--- Lainaus päättyy ---

Ei se siitä johdu vaan siitä että kun ajaa vanhalla kotterolla niin siinä on aina jotku valot päällä kun auto käy  ;D ;D Mulla ainaki.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.10.2018     kello on 18:52 ---Onneksi me ollaan sentään pirun hyviä valojen käyttäjiä...

--- Lainaus päättyy ---
Kun katselee vastaantulevia sumari-idiootteja, ei valonkäyttö vakuuta. >:D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 11.10.2018     kello on 18:59 ---Kun katselee vastaantulevia sumari-idiootteja, ei valonkäyttö vakuuta. >:D

--- Lainaus päättyy ---
Joo, mutta ne ei olekaan karavaanareita, kai.... :)

Sumarit ei minua häikäise, jos ne on oikein säädetty. Enemmän häikäisee ne LED päivävalot pahimmillaan.
Itse laittaisin supertehokkaat kaukovalot, mutta kun sitten joutuu vaihtamaan lähivaloille liian aikaisin.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.10.2018     kello on 19:03 ---Joo, mutta ne ei olekaan karavaanareita, kai.... :)

Sumarit ei minua häikäise, jos ne on oikein säädetty. Enemmän häikäisee ne LED päivävalot pahimmillaan.
Itse laittaisin supertehokkaat kaukovalot, mutta kun sitten joutuu vaihtamaan lähivaloille liian aikaisin.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä sumarit minuakaan häikäse,kaiketi niihin on täällä jo niin tottunut kun pitkäkilpiset niitä aina käyttää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View