Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Wifin osittainen toimattomuus?

<< < (5/13) > >>

seijantie:
Juu,en minä tiedä toimiiko tuollainen säätäminen,mutta puhelinkuluja eläkeläiselle sen pitäisi alentaa.Pirkanmaall a Elisa toimii ilman ongelmia minun reviirilläni. Thumb  DNA/Moi en vielä tiedä.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  9.11.2017     kello on 10:49 ---Tämäkin on ok, sitä ei vain aina voida tietää mitä kukin tarkoittaa ajatuksillaan.
Itse en voisi käyttää missään nimessä vain wi-fi yhteyden kautta tulevaa yhteyttä.
Kävellä mokkula taskussa, hih ja heh  :laugh:
Lisäksi kun whatsapilla ei voi kaikkialle soittaa ja varsinkaan ottaa kaikkea puheluliikennettä vastaan.
Itsellä puhelinliittymä missä vapaa data pohjola ja baltia, muu Eu 10gt/kk , rajattomat puhelut+ viestit.
Tästä sitten voi jakaa datan muillekin laitteille, ihmisille.
Plus nämä isot ihmismäärät jotka ei käytä älyluuria ja heitä on paljon.
Myyn viikoittain läjän näppäinpuhelimia puhelukäyttöön

--- Lainaus päättyy ---
sinulla taisi olla yritysliittymä. olisiko reilua ettei niitä verrata siihen mitä yksityishenkilö saa?

Antza0:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.11.2017     kello on 10:30 ---Aiheen viereen palatakseni, niin olen törmännyt verkon 'osittaiseen toimimattomuuteen'.
Yläperällä kun tulee häiriöitä, yleensä kaikki kaatuu ja sitten katsotaan, toimiiko kummankaan puhelin.
Kerran kun verkko sitten alkoi toipua, toimi ensin vain skype!
Sitten pikkuhiljaa muukin verkko, vaan ei kaikki yhtaikaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kerrankos sitä nyt routterit hukkaa portteja, oma tai joku niistä 'muutamasta' matkan varrelle sattuvasta. Onpa joskus mobiilidatankin toimivuus ollu samalla operaattorilla kiinni siitä mihin tukiaseman luukkuun yhteys on auki. Toinen luukuttaa vieressä samanlaisella laitteella ongelmitta, ja oma alkaa toimia vasta kun restarttaa puhelimen tai käyttää mobiilidataa hetken alhaalla. Vaikka tekniikka kehittyy, niin russian reset toimii.  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo -  9.11.2017     kello on 21:48 --- sinulla taisi olla yritysliittymä. olisiko reilua ettei niitä verrata siihen mitä yksityishenkilö saa?

--- Lainaus päättyy ---
No vastaavan liittymän saa ihan yksityispuolelta , eikä ole kallis, oisko edes kalliimpi kuin oma. Itse vaan voin alv:n vähentää.

Misi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  9.11.2017     kello on 08:26 ---Aina ei voi luottaa mitä luulee.
Vastasin juuri siihen mitä hän kirjoitti.
Olen vastaavaan törmännyt ihan luonnossa muutaman kerran. Että luultu kaiken sisältyvän 6€ kk maksuun.
Tämä tullut esille ihan minulta kysyttäessä ja näytetty MOI:n laskua missä iso datamäärä käytetty.

--- Lainaus päättyy ---
Nyt taidetaan puhua ilman tietoa, väitän että harvalla tuo 4gb ylittyy normikäytössä. Itsellä moin liittymä ja selasin laskuja taaksepäin ja kerran mennyt yli tänä vuonna. Käyttö on kuitenkin melko rajua, läppärille kokouksissa jos kokouspaikan wifi huono, monta lätkämatsia autossa ja kaikki liitteet ladattu mitä tarvii. Kotona ja töissä toki wifissä kiinni.
Itse pidän tätä,  mutta ulkomaille mennessä autoon vaimon telian liittymän rinnakkaiskortti ja suomen puhelinlaskut alle 10 e kuussa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View